eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAbonament darmowe wieczory a korzystanie z innego operatora.Re: Abonament darmowe wieczory a korzystanie z innego operatora.
  • Data: 2011-03-26 00:04:02
    Temat: Re: Abonament darmowe wieczory a korzystanie z innego operatora.
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Mar 2011 15:09:21 +0100, Olo <w...@j...cy> wrote:

    >Witam wszystkich i od razu przejdę do problemu. Otóż mam telefon w TP na
    >najtańszym abonamencie (socjalny bodajże) i chciałbym go zlikwidować a
    >właściwe przenieść do operatora jako telefon VoIP. Problem żaden, bo
    >przeniosą mi go z tym numerem co teraz mam, ale moja teściowa co mieszka
    >na drugim końcu Polski, oczywiście wydzwania codziennie do mojej
    >małżonki (gdyż ma bodajże abonament TP darmowe wieczory czy coś w ten
    >deseń). I teraz problem. Czy jak przeniosę swój telefon z TP to ona
    >dalej będzie miała bezpłatne rozmowy ze mną, czy też nie? i będzie
> [...]

    zaloz sobie najpierw voipa i potestuj jakis czas zanim przeniesiesz
    numer z TP.

    A tesciowa niech wezmie sobie Netie Non Stop i za 50 zl/miesiac
    nielimitowane po Polsce na stacjonarne. Bedzie placila mniej niz teraz
    za Darmowe WiW. A ty bedziesz mogl miec swoj numer u kogokolwiek jako
    numer stacjonarny.

    Tylko jak ty to wytrzymasz, ze twoje zona (coreczka mamusi) nie
    sprzata, nie gotuje, nie prasuje, nie kocha sie z toba, tylko bedzie z
    mamusia gadala!!!!!!! Wiec dla ciebie lepiej abys wogole zrezygnowal
    z numeru stacjonarnego.

    Pomysl z PlayFresh jest nieglupi, bo ja tak korzystam (mam bramke i
    sluzy do wydzwaniania na stacjonarne 15 zl/300 minut na stacjonarne i
    play.

    --
    ThinkXtra