  • 81. Data: 2016-07-29 10:52:11
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:579a6e1c$0$651$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2016-07-28 o 13:32, Kris pisze:
    >Jak patrzę na kolejny nowy wspaniały wypasiony telefon za kilka tysi
    >który nie ma obudowy ładującej baterię fotowoltanicznie (jak łajzy
    >nie umieją zrobić lepszej baterii) to wzbudza to u mnie politowanie
    >:-)

    Politowanie to raczej ta bateria wzbudza :-)

    Dobrego smartfona, tzn takiego, ktory baterie zzera w godzine :-) ona
    i tak nie naladuje.
    A ile razy masz okazje wystawic smartfona na pelne slonce ?

    Owszem, na plazy by sie przydal ... ale dorzucic mu ekran e-paper lub
    LCD transflective, dopracowac tryb oszczedny i nie bedzie potrzeby
    baterii slonecznej.
    Choc akurat wtedy by sie mogla przydac - jesli np dwie godziny
    ladowania starczy na caly dzien :-)

    J.

  • 82. Data: 2016-07-29 14:04:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-29 o 10:52, J.F. pisze:
> [...]
    > baterii slonecznej.
    > Choc akurat wtedy by sie mogla przydac - jesli np dwie godziny ladowania

    To niech zrobią cokolwiek żeby było lepiej. Zmowa jakaś czy co? :-)

  • 83. Data: 2016-07-29 15:03:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To niech zrobią cokolwiek żeby było lepiej. Zmowa jakaś czy co? :-)

    Poniekad.
    Producenci robia to, co sie dobrze sprzedaje, a Ciebie nikt nie pyta o
    zdanie :-)
    Mnie tez nie :-(

    J.

  • 84. Data: 2016-07-29 16:47:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-29 o 15:03, J.F. pisze:
    > Poniekad.
    > Producenci robia to, co sie dobrze sprzedaje, a Ciebie nikt nie pyta o
    > zdanie :-)
    > Mnie tez nie :-(

    Ostatnio oglądałem film Idiokracja (chyba tak się nazywał)
    Idealnie pokazywał w jakim kierunku ten świat dąży. Idealnie.

  • 85. Data: 2016-07-29 21:10:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" <...@...pl> napisał:

    > Dajcie spokój chodzi o 10-15 zł różnicy.

    I te ~600 zł w łapce w postaci telefonu...

    > Ktoś się chce o takie sumy wykłócać? :-)

    Apostołowie prepaidu - zawsze. Nieprawdaż, ToMaszu? ;->

    JoteR

  • 86. Data: 2016-07-30 02:13:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-07-29 o 21:10, JoteR pisze:
    > Apostołowie prepaidu - zawsze. Nieprawdaż, ToMaszu? ;->

    Ja przez kilkanaście lat nie wyobrażałem sobie nic poza abonamentem.
    Kiedy Play pogorszył warunki i już byłem zdecydowany na dwa tandemy NJU,
    dowiedziałem się o Virgin Mobile. Dla mnie rewelacja. Nie uważam, że
    comiesięczne aktywowanie pakietu rozmów bez ograniczeń za 19zł jest
    uciążliwe.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 87. Data: 2016-07-30 10:05:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-30 o 02:13, Akarm pisze:
    Nie uważam, że
    > comiesięczne aktywowanie pakietu rozmów bez ograniczeń za 19zł jest
    > uciążliwe.

    A masz na stacjonarne?
    Na jakich nadajnikach?

    Może się nawrócę :-)

  • 88. Data: 2016-07-30 10:23:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2016 02:13:34 +0200, Akarm napisał(a):
> [...]
    > dowiedziałem się o Virgin Mobile. Dla mnie rewelacja. Nie uważam, że
    > comiesięczne aktywowanie pakietu rozmów bez ograniczeń za 19zł jest

    Troche uciazliwe jednak jest, gdy trzeba dzien zaczynac od budzika czy
    sprawdzenia terminarza. Co prawda darmowy pakiet fremium ratuje
    kieszen. A jak osob wiecej, to i uciazliwosc wieksza.
    Moze VM sie kiedys dorobi pakietow odnawialnych, kilka juz przeciez
    ma.

    Ale ... abonamenty po 19 zl tez juz sa :-)
    Co prawda i one wymagaja drobnego pilnowania :-)

    J.

  • 89. Data: 2016-07-30 10:28:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 lipca 2016 10:23:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale ... abonamenty po 19 zl tez juz sa :-)
    > Co prawda i one wymagaja drobnego pilnowania :-)
    Jak raz wyłączysz wszystkie "premium" itp. to do następnego przedłużenia umowy jest
    spokój

  • 90. Data: 2016-07-30 11:02:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-07-30 o 10:05, z pisze:
    > A masz na stacjonarne?

    Oczywiście. Dla mnie bez ograniczeń na stacjonarne to bardzo ważna opcja.
    Zresztą wszystko jest opisane na ich stronie.
    Każdy może sam sobie sprawdzić warunki.
    Esemesów dużo nie muszę wysyłać, 30 sztuk wystarczyłoby mi na kilka lat,
    nie na miesiąc. :) A internet wolę przeglądać na dużym ekranie, te
    300MB jest aż nadto, dla mnie nie do wyczerpania na telefonie.
    Ta taryfa jest idealnie skrojona pod moje potrzeby.

    > Na jakich nadajnikach?

    Nie chce mi się teraz sprawdzać, ale zdaje mi się, że T-mobile i Orange.
    Na brak zasięgu nie narzekam.