  • Data: 2016-08-01 20:08:23
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-08-01 19:45, Smok Eustachy wrote:
    > Bywają tez limity rachunku.

    Ustawisz za mało: skończy się o 2 w nocy w jakiejś wsi kiedy samochód
    odmawia jazdy.

    Ustawisz za dużo: zapłacisz za bylejakość programistów Androida przy
    pierwszym trojanie.

    U mnie: jest niewielka szansa że w tej wsi jest Żabka 24/h czy inny
    Społem żeby utrzymać prawidlowy poziom stężenia krwi w alkocholu wsród
    mas pracujących.

    Wszystko ma wady. Jakoś wady prepaidow wydają *mi* się mniejsze. Przy
    czym ja nie namawiam nikogo z abonamentu na przejście na prepaid. Za to
    firmy telekomunikacyjnie jakoś odwrotnie ... dziwne, nie? Pewno
    charytatywne one są.