    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Abonament czy prepaid
    Date: Sun, 31 Jul 2016 22:36:30 +0200

    On 2016-07-31 22:19, z wrote:
    > Prepaidy daje się małolatom z obawy przed rachunkiem.

    Trojany wysyłające płatne smsy i zapisujące subskrypcje gdziebądź
    trafiają się nie tylko małolatom a potrafią wygenerować interesujące
    rachunki. Że niby trzeba kliknąc i na coś sie zgodzić? A pokaż mi
    tumanistę który potrafi czytać ze zrozumieniem.

    > To jest logiczne, praktyczne i jak najbardziej ropowszechnione
    > postępowanie wśród moich znajomych co średniej krajowej nie zarabiali i
    > się jeszcze długo nie zanosi :-)

    Ciekawe bo IT jakoś zarabia powyżej i jakoś ciągle prepaidy sa
    popularne. Może z powodu świadomosci zagrożeń a może z powodu braku
    zainteresowania N+1 numerkiem na iPhone czy innym Samsungu.

    PS. Mam w miesiącu średnio 3 telefony z przejściem na abonament. Każda
    oferta jest *gorsza* on mojego rok ważności konta w orange.
    Najzwyczajniej. Zazwyczaj oferenci polegają na moim pytaniu czy mogę
    zablokować płatne smsy, założyć limit wydatków miesięcznych możliwy do
    odblokowania jakims tajnym hasłem itd. Dupa zbita. Za to jest najnowszy
    Samsung którego nie potrzebuje i który "pozwoli mi osiągnąc wyższą
    wydajność pracy" i bezplatny facebook na ktorym nie mam konta.