eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAbo: nowy numer ze starymi długami [rotacja numerów]Re: Abo: nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Abo: nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]
    Date: Fri, 10 Feb 2017 00:47:02 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <o7iv21$a5g$1@node1.news.atman.pl>
    References: <o7f6lr$76k$1@dont-email.me> <o7hes9$dop$1@node2.news.atman.pl>
    <o7i8s6$j5e$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-235-98.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1486684033 10416 89.67.235.98 (9 Feb 2017 23:47:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Feb 2017 23:47:13 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080597
    [ ukryj nagłówki ]

    Yerine Ictimai napisał(a) w wiadomości: ...
    >dizel <x...@x...xxx> Wrote in message:
    >> wcale nie jest powiedziane że ten kolejny też nie jest "zasyfiony"
    >> Generalnie to duży problem, którym powinny się zająć odpowiednie
    >> instytucje w tym kraju bo operatorom raczej nie zależy żeby coś z tym
    >> zrobić.
    >
    >Właśnie, jak długi jest Centralny Rejestr Dłużników, a nie można
    > stworzyć jakiegoś Centralnego Rejestru Skasowanych
    > Numerów?


    Litości! Jeszcze mało rejestrów do których dostęp będzie miała władza
    (nie tylko nasza, bo błyskawicznie wyciekną...) i byle kto?
    Jeżeli już, to tylko numer i data zmiany/wyłączenia/ponownego włączenia
    bez żadnych innych informacji.
    I konsekwentnie: jeżeli jakaś "ynstytucja" nie zauważy, że nr przeszedł
    "w inny stan" i dalej nęka to przywalić taką karę żeby mózg stanął w poprzek.
    Co będzie również skutkować konsekwencjami wyciąganymi przez
    inne instytucje/firmy/banki wobec których klient zobowiązał się do
    uaktualniania swoich danych m. in. nr telefonu. Bo przed próbą kontaktu
    telefonicznego (lub rutynowo co pewien czas) sprawdzą, że nieaktualny.
    Mogą nie uwierzyć, że klient "zapomniał". A to może klienta kosztować...

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: