  • 11. Data: 2017-12-22 20:40:28
    Temat: Re: AZART
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 20:33, J.F. pisze:

    > A teraz bedzie obowiazkowa.

    Niekoniecznie, Spółdzielnia rozpisała coś w rodzaju głosowania
    za/przeciw. Inna sprawa co zrobią z wynikami.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2017-12-22 21:30:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Dec 2017 20:40:28 +0100, PeJot napisał(a):

    > Niekoniecznie, Spółdzielnia rozpisała coś w rodzaju głosowania
    > za/przeciw. Inna sprawa co zrobią z wynikami.

    Kurski ustawowo wprowadzi :-)

    Zreszta nie wiem czy musi, bo to ktos pisal o pakiecie socjalnym -
    moze juz jest obowiazkowa :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-12-22 21:36:43
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 21:30, J.F. pisze:

    > Kurski ustawowo wprowadzi :-)
    >
    > Zreszta nie wiem czy musi, bo to ktos pisal o pakiecie socjalnym -
    > moze juz jest obowiazkowa :-)

    O ile mi wiadomo, Spółdzielnia ma zapewnić dostęp do sygnału. No i
    zapewniła - na obiekcie jest ze 3 operatorów kablowych, a tu ma być
    dodatkowo AZART. Jedyny plus dla mnie, który mam sygnał z kablówki to
    taki iż w AZARCIE może ( ale nie musi ) być lepszy UKF i to bez
    przesuwania częstotliwości stacji.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 14. Data: 2017-12-22 22:21:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Dec 2017 21:36:43 +0100, PeJot napisał(a):

    > O ile mi wiadomo, Spółdzielnia ma zapewnić dostęp do sygnału. No i
    > zapewniła - na obiekcie jest ze 3 operatorów kablowych, a tu ma być
    > dodatkowo AZART.

    Cos znalazlem
    http://www.architektura.info/index.php/prawo/warunki
    _techniczne_budynki/dzial_iv_wyposazenie_techniczne_
    budynkow/rozdzial_8a_instalacja_telekomunikacyjna

    4) antenowa instalacja zbiorowa służąca do odbioru cyfrowych programów
    telewizyjnych i radiofonicznych rozpowszechnianych w sposób rozsiewczy
    naziemny;

    5) antenowa instalacja zbiorowa służąca do odbioru cyfrowych programów
    telewizyjnych i radiofonicznych rozpowszechnianych w sposób rozsiewczy
    satelitarny;

    Hm ... ma byc ?

    A czy moze byc to instalacja platnej kablowki ... kto wie :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-12-22 23:11:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dwa slowa kluczowe "antenowa" "kablowa".

  • 16. Data: 2017-12-23 00:44:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 22:21, J.F. pisze:

    > Hm ... ma byc ?
    >
    > A czy moze byc to instalacja platnej kablowki ... kto wie :-)

    Dotychczas było interpretowane że zamiast azartu wpuścić kablówkę
    a oni podepną wszystkie mieszkania. Dla niezainteresowanych pakietem
    płatnym będzie darmowy w cenie opłaty za azart.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-12-27 17:47:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-12-23 o 00:44, RadoslawF pisze:

    > Dotychczas było interpretowane że zamiast azartu wpuścić kablówkę
    > a oni podepną wszystkie mieszkania. Dla niezainteresowanych pakietem
    > płatnym będzie darmowy w cenie opłaty za azart.

    Miałem tzw. TV osiedlową. Płaciliśmy około 22zł za około 40 kanałów w
    jakiś tam sposób przez spółdzielców wybranych (standard + Planet, kilka
    Discovery, NG, TVN24, kilka sportowych, kilka muzycznych,...). Zmienił
    się prezes i się okazało, że spółdzielnia nie ma prawa dostarczać TV -
    że musi to sprzedać. Sprzedała jakiemuś dostawcy TV (prezes się potem u
    nich zatrudnił).
    Do dziś nie wiem, czy moje kable (mieszkanie własnościowe, więc 100%
    płaciłem, a za drugie gniazdko - dopłata była) były moje czy nie i czy
    zostały mi w związku z tym ukradzione, czy nie.
    P.G.

  • 18. Data: 2017-12-27 23:46:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 17:47:57 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
> [...]
    > się prezes i się okazało, że spółdzielnia nie ma prawa dostarczać TV -
    > że musi to sprzedać. Sprzedała jakiemuś dostawcy TV (prezes się potem u

    Z tymi koncesjami ... kto wie, moze i nie miala :-)
    Cos mi chodzi po glowie, ze na takie male sieci byl wyjatek, ale moze
    spoldzielnia to za duzo.

    > Do dziś nie wiem, czy moje kable (mieszkanie własnościowe, więc 100%
    > płaciłem, a za drugie gniazdko - dopłata była) były moje czy nie i czy
    > zostały mi w związku z tym ukradzione, czy nie.

    IMO - skoro spoldzielnia sprzedala, to spoldzielnia pieniadze dostala
    i dla dobra lokatorow wydala - np na odprawe prezesa :-)

    Ale jakbys tak mial mieszkanie wlasne (z ksiega wieczysta), to masz i
    wspolwlasnosc w czesci wspolnej budynku, a wiec i w naleznosci ze
    sprzedazy :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-12-28 07:53:49
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-12-27 23:46, J.F. wrote:
    (ciap)

    > Z tymi koncesjami ... kto wie, moze i nie miala :-)
    > Cos mi chodzi po glowie, ze na takie male sieci byl wyjatek, ale moze
    > spoldzielnia to za duzo.

    Do 250 łbów bez koncesji.

    Włodek

  • 20. Data: 2017-12-28 10:36:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 07:53:49 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Do 250 łbów bez koncesji.

    łbów, mieszkan, czy klientow ?

    spoldzielnia z kilkoma blokami moze to latwo przekroczyc.

    J.