  • 1. Data: 2011-10-21 06:31:00
    Temat: AXA - omijać szerokim łukiem.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Parę miesięcy temu opisywałem sytuację, że sprawca był
    ubezpieczony w AXA i chcąc zmienić bramkę na punkcie
    poboru opłat cofał i uszkodził mój samochód. I AXA
    odmówiła wypłaty odszkodowania, bo sprawca zmienił
    zdanie. Prawnicy napisali odwołanie. AXA nadal odmawia
    wypłaty i teraz sprawa ląduje w sądzie.

    Myslę, że na przyszłość to jak cokolwiek się stanie
    z kimś z AXY, to należy bezwzględnie dzwonić na policję
    i jeszcze mówić o bolącej ręce.

    Jak będzie po sprawie, to oczywiście dam znać.

  • 2. Data: 2011-10-21 08:25:43
    Temat: Re: AXA - omijać szerokim łukiem.
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 06:31:00 +0200, megrims napisał(a):

> [...]
    > odmówiła wypłaty odszkodowania, bo sprawca zmienił
    > zdanie. Prawnicy napisali odwołanie. AXA nadal odmawia

    Uważasz że jeżeli byłby inny ubezpieczyciel i sprawca zmieniłby zdanie to
    wypłaciłby odszkodowanie ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-10-21 09:15:24
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-21 08:25, huri_khan pisze:
    > Uważasz że jeżeli byłby inny ubezpieczyciel i sprawca zmieniłby zdanie to
    > wypłaciłby odszkodowanie ?

    Inny ubezpieczyciel mnie w ogóle nie pytał o potwierdzenie. Przyjęli po
    prostu oświadczenie spisane na miejscu stłuczki. Po jakimś czasie
    dostałem tylko informację, że wypłacili poszkodowanemu odszkodowanie.
    Tak więc różnie to bywa...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 4. Data: 2011-10-21 10:17:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    zawsze jeszcze pozostaje ci zrobic afere w jakims tvnturbo :)

    sz.

  • 5. Data: 2011-10-21 12:33:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

    > Myslę, że na przyszłość to jak cokolwiek się stanie
    > z kimś z AXY, to należy bezwzględnie dzwonić na policję
    > i jeszcze mówić o bolącej ręce.

    Jakość obsługi adekwatna do cen ubezpieczeń w AXA ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2011-10-21 13:15:22
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-10-21 06:31, megrims pisze:
> [...]
    > z kimś z AXY, to należy bezwzględnie dzwonić na policję
    > i jeszcze mówić o bolącej ręce.
    >
    > Jak będzie po sprawie, to oczywiście dam znać.

    Jesli chodzi o OC, to twoj post zacheca do ubezpieczenia sie w AXA.
    Z mojej winy kolizjam AXA odmawia wyplaty odszkodowania, ja nie trace
    znizki, bo szkody nie bylo ;).

  • 7. Data: 2011-10-21 13:29:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli chodzi o OC, to twoj post zacheca do ubezpieczenia sie w AXA.
    > Z mojej winy kolizjam AXA odmawia wyplaty odszkodowania, ja nie trace
    > znizki, bo szkody nie bylo ;).

    Naiwny.
    Ty zniżki stracisz a poszkodowany i tak kasy nie dostanie.

    Marek

  • 8. Data: 2011-10-21 14:23:53
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-21 09:15, R2r pisze:

> [...]
    > prostu oświadczenie spisane na miejscu stłuczki. Po jakimś czasie
    > dostałem tylko informację, że wypłacili poszkodowanemu odszkodowanie.

    Przyjęli oświadczenie i wezwali sprawcę do potwierdzenia - jeżeli ciebie
    nie wezwali to albo była policja albo ten poszkodowany przez ciebie miał
    niezłe chody, a może jakiś świadek na oświadczeniu się podpisał.

    Ja bym raczej trzymał się z daleka takiego ubezpieczyciela co bez
    zapytania mnie czy takie zajście miało miejsce i czy potwierdzam swoją
    winę wypłaca odszkodowanie.

    Sprawca zachował się jak s..., a ty nie sądzisz się z ubezpieczycielem,
    a ze sprawcą jak wygrasz AXA ci wypłaci należność.

    Chyba, że jest inaczej, a ty podałeś za mało danych.

    Ariusz

  • 9. Data: 2011-10-21 14:26:26
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Jakość obsługi adekwatna do cen ubezpieczeń w AXA ;)

    Tylko, że w AXA ceny ubezpieczeń wcale nie są niskie.

  • 10. Data: 2011-10-21 14:41:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Vlad The Ripper* napisał(-a):

    > Tylko, że w AXA ceny ubezpieczeń wcale nie są niskie.

    To tym gorzej. Ale nie wiedzieć czemu byłem przekonany, że są

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675