  • Data: 2011-08-10 08:18:03
    Temat: Re: AXA
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie wnioski? Zawsze wołać pały. Niech
    >
    > Zawsze wołaj "pały" , niech przyjadą i wlepią mandat. Zawsze jak dzwonisz
    > to się pytają czy są osoby poszkodowane (bo jak nie ma to nie chcę im się
    > przyjeżdżać) to mów, że ręka albo noga Cię boli, wtedy muszą przyjechać.

    > Axa to oszuści i naciągacze. Daj znać co i jak.

    AXA to naciągacze, fakt, jak i pewnie wiele innych firm ubezpieczeniowych.
    Ale tutaj jest raczej kwestia tego, że sprawca najprawdopodobniej zmienił
    wersję wydarzeń w wysłanym do AXA oświadczeniu i teraz jest słowo przeciwko
    słowu, a ubezpieczyciel w sumie nie bardzo ma podstawę by to odszkodowanie
    wypłacić. Jakby wypłacali każdemu, kto oświadczy, że poniósł szkodę na
    skutek działań ubezpieczonego w danej firmie, to byłoby pole do ogromnych
    machlojek. To raczej kwestia uczciwości i wiarygodności sprawcy.