eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonuRe: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
  • X-Received: by 10.140.48.69 with SMTP id n63mr3064qga.21.1418461905418; Sat, 13 Dec
    2014 01:11:45 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.48.69 with SMTP id n63mr3064qga.21.1418461905418; Sat, 13 Dec
    2014 01:11:45 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!h
    15no8690088igd.0!news-out.google.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no6953927qac
    .0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Sat, 13 Dec 2014 01:11:45 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <102r206tc8fw1$.7tin3d4dloa3$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.228.231.62;
    posting-account=xu85UwkAAAA5QDnE7I4hxAwqKqL5ojT3
    NNTP-Posting-Host: 46.228.231.62
    References: <7...@g...com>
    <7...@4...net>
    <m648rn$d86$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <7...@g...com>
    <102r206tc8fw1$.7tin3d4dloa3$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
    From: Jacek Skórzewski <j...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 13 Dec 2014 09:11:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238100
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 00:15:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Tue, 9 Dec 2014 23:19:09 -0800 (PST), Jacek Skórzewski
    > > W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 07:19:40 UTC+1 użytkownik Ircys napisał:
    > >> Z tego co ja pamiętam, to w tych aparatach był taki myk, że tor rozmówny
    załączał się tylko i wyłącznie po zgłoszeniu abonenta z drugiej strony. Wtedy
    centrala dawała odwrócenie pętli w stronę aparatu, która załączała właśnie tor
    rozmówny. Dlatego też nie można było pogadać dzwoniąc na aparat nawet gdy się znało
    numer, pod który jest włączony, bo wtedy nie ma odwrócenia pętli i brak toru
    rozmównego. Odwrócenie pętli startowało też poborem opłaty (wpadała moneta). Nie
    pamiętam tylko jak było zrealizowane połączenie do służb bez opłaty, bo tam też był
    jakiś myk, ale to chyba w tych rozważaniach nie ma znaczenia.
    > >>
    > > Hmmm... Ja młody jestem, ale mimo tego parę razy z AWS-7 telefonowałem. I na
    pewno nie kręciło się numeru "na głucho", sygnał zgłoszenia w słuchawce był, nawet
    bez żetonu/monety w zasobniku.
    > > Inkasowaniem steruje w tym automacie nie odwrócenie pętli, a normalna teletaksa
    16 kHz. W razie jej braku, automat przełącza się na "taktowanie wewnętrzne". Tak
    twierdzi instrukcja.
    >
    >
    > Ale moze jednak dla spokoju sumienia zamienic kabelki na linii do
    > centrali ?
    >
    > J.

    Włączyłem w bramce VoIP włączone odwracanie pętli, nic z tego nie wynika.

    Pozdrawiam,
    js

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: