eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonuRe: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
  • Data: 2017-12-13 21:28:55
    Temat: Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 13 grudnia 2017 20:55:01 UTC+1 użytkownik Jacek Skórzewski napisał:
    > W dniu środa, 13 grudnia 2017 14:14:37 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > > Mówimy o żetonowcu z klawiaturą i wybieraniem impulsowym?
    > > Nigdy nie zdarzyło mi sie spotkać takiego z zablokowanym mikrofonem i zeby
    dopiero teletaksa go odblokowala. Zawsze mikrofon byl odblokowany.
    > > Gdzies chyba w 1995 w Czestochowie zauwazylem, ze na S12 byl taki myk, ze gdy sie
    przed numerem wybralo 82 to dostawalo sie wyzszy dialtone (tak z 450 Hz) i mozna bylo
    dzwonic wszedzie za darmo.
    > > Tyle, ze ZT czestochowa pod S12 podpinal tylko niebieskie Urmety. AWS byly pod
    E10B i tam 82 nie dzialalo. Tak wiec tylko moglem 0700 posluchac.
    > >
    > > Az kiedys na Politechnice Czestochowskiej, gdzie studiowalem, byly jakies targi
    IT i TPSA uruchomila kilka kabin z zetonowami podpietymi pod S12. Pogadalem sobie
    wtedy troszeczke, krecac owe 82 ;) Mikrofon dzialal.
    >
    > Tak, duży żetonowiec, ale wybieranie ma dekadowe lub tonowe.
    > W międzyczasie na boku dyskutowałem z kilkoma osobami i wychodzi na to, że AWS-7
    nigdy nie był używany w sieci TPSA.
    > Czyli nigdy z AWS-7 nie telefonowałem, co najwyżej z AWS-6.
    >
    > Mój ostatni wpis z 1 stycznia nadal pozostaje aktualny, tzn. nie ruszyłem tematu
    ani o milimetr do przodu, a AWS pełni rolę nietypowego mebla.
    >
    > Pozdr.,
    > js

    Najprawdopodobniej tak właśnie jest, a moje spostrzeżenia dotyczą AWS-6.
    Tam się na pewno mikrofon nigdy nie blokował - zresztą po efekcie lokalnym to można
    było poznać. Nie pamiętam, czy przykładałem tone-dialera do AWS-6. Kupiłem
    tone-dialera dopiero gdy dowiedziałem się o entry call, a zatem jakoś w 1996 roku
    zima/wiosna. A gdy kupiłem, to korzystałem na Urmetach. Zresztą na rozmowie
    wychodzącej efekt raczej do przewidzenia czyli albo zablokowane wybieranie tonowe na
    centrali, albo po uzyskaniu połączenia od razu pi-pi-pi (tak samo, jak po wpadku
    ostatniego żetona).
    Przychodzących od wychodzących raczej AWS-6 nie odróżniał, więc entry call na nim nie
    miałby sensu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: