  • 1. Data: 2012-06-22 13:26:28
    Temat: Re: AVR gcc .bss .heap i stos
    Od: "Profesor" <p...@f...bus>

    No to mam winowajcę :-)
    To moja głowa hehe :-)
    Z jakiegoś powodu ustawiając procek na 32A on sobie wpisał stos jako 0x800,
    a miało być 0x860 :-) mam na myśli ustawienia projektu.
    To działało, bo nie miałem takiego ciśnienia na ram jak po ostatnich
    zmianach :-)
    Chyba my trzeba podać w tym AtmelStudio6 adres przesunięty o rejestry nie ?
    REJESTRY + RAM i jeden powyżej.???
    Ja wiem jak się to robi w assemblerze i jak sie ustawia ale w tych "IDE"
    nigdy nic nie wiadomo :-)

  • 2. Data: 2012-06-22 13:29:26
    Od: "Profesor" <p...@f...bus>

    > Ja wiem jak się to robi w assemblerze i jak sie ustawia ale w tych "IDE"
    > nigdy nic nie wiadomo :-)

    ... A właśnie i nikt z Was też tego nie zauważył :-) Nawet to napisałem w 1
    poście. 4 dni poszły sobie ale za to wyczyściłem program :-) Zmniejszyłem
    zapotrzebowanie na stos o 50 bajtów, tak przy okazji :-)

  • 3. Data: 2012-06-22 16:49:55
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Zmniejszyłem
    > zapotrzebowanie na stos o 50 bajtów, tak przy okazji :-)

    dobre, wyczyściłem program, jak to się robi?

  • 4. Data: 2012-06-22 17:13:22
    Od: "Profesor" <p...@f...bus>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > Zmniejszyłem
    >
    > dobre, wyczyściłem program, jak to się robi?

    Przemyślałem zapotrzebowanie na tablice i zmienne i na skoki rekurencyjne.
    Teraz stos ustawiony na 0x85F
    Tak mi coś brakowało tych 96 bajtów :-) Poprzednie ustawienie 0x800 nie
    robiło kłopotu do czasu aż przyrosło kodu :-)

  • 5. Data: 2012-06-22 22:52:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Profesor" <p...@f...bus> napisał w wiadomości

    > Ja wiem jak się to robi w assemblerze i jak sie ustawia ale w tych "IDE"
    > nigdy nic nie wiadomo :-)

    Wg mnie po wyborze odpowiedniego procka w IDE o ile nic nie
    pokombinujesz to stos jest domyślnie ustawiany na wartość RAMEND. Natomiast
    jeśli coś ręcznie kombinujesz, to później są skutki.

  • 6. Data: 2012-06-22 23:13:51
    Od: "Profesor" <p...@f...bus>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > pokombinujesz to stos jest domyślnie ustawiany na wartość RAMEND.
    > Natomiast jeśli coś ręcznie kombinujesz, to później są skutki.

    Chyba nie.

    W AtmelStudio6 jak robisz New project to pole jest puste. W assemblerze
    czyta in SPH i in SPL i odkłada out SLH i SPL przez rejestr.
    W jednej z poprzednich wersji był stos na 0x800 ale checbox wyłączony i to
    pole pokazywało 800h ale szare. Musiało sie coś w między czase stać podczas
    importu.
    To jest pół przypadek, a pół moje niedopatrzenie. Ale już działa :-) 4 dni
    na to straciłem :-)