eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[AVEO] DTC P1382 oraz P1403
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2010-03-08 19:37:26
    Temat: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Witam.

    Krotka notka dot. wczesniejszego watku odnosnie interfejsu
    diagnostycznego: zdecydowalem sie na ELMa, bezproblemowo skomunikowalem
    sie za jego posrednictwem z przedmiotowym Aveo. Kody odczytal, parametry
    tez pokazywal "rozsadne".

    Wracajac do tematu. Pytanie dotyczy opisu bledow P1382 oraz P1403. Z
    tego, co udalo mi sie wyszukac w Google dowiedzialem sie tyle, ze blad
    P13xx odnosi sie do ukladu zaplonowego/wypadania zaplonow, a blad 14xx
    dotyczy kontroli emisji spalin. Jednak nigdzie nie potrafie znalezc
    szczegolowego opisu bledu.

    Drugie pytanie dotyczy wskazan parametrow pracy sondy lamba. O ile druga
    sonda za katalizatorem wskazywala w miare rownomierne wartosci (ok.
    0,7-0,75V) o tyle pierwsza sonda bardzo mocno oscylowala, choc
    powtarzalnie - od 0,1V do 0,8V. Czy takie wskazania sa prawidlowe? Czy
    wskazanie pierwszej sondy powinno byc rownie stabilne jak drugiej?


    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE


  • 2. Data: 2010-03-08 20:12:02
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał \"HoMMeR\" Paszek wrote:

    > Wracajac do tematu. Pytanie dotyczy opisu bledow P1382 oraz P1403. Z
    > tego, co udalo mi sie wyszukac w Google dowiedzialem sie tyle, ze blad
    > P13xx odnosi sie do ukladu zaplonowego/wypadania zaplonow, a blad 14xx
    > dotyczy kontroli emisji spalin. Jednak nigdzie nie potrafie znalezc
    > szczegolowego opisu bledu.

    P1382 Variable Cam Timing Solenoid #1 Circuit Malfunction
    P1403 DPFE Sensor Hoses Reversed

    Wzięte z Opla, pewnie w Aveo jest podobnie (ale głowy za to nie dam).

    > Drugie pytanie dotyczy wskazan parametrow pracy sondy lamba. O ile druga
    > sonda za katalizatorem wskazywala w miare rownomierne wartosci (ok.
    > 0,7-0,75V) o tyle pierwsza sonda bardzo mocno oscylowala, choc
    > powtarzalnie - od 0,1V do 0,8V. Czy takie wskazania sa prawidlowe? Czy
    > wskazanie pierwszej sondy powinno byc rownie stabilne jak drugiej?

    Jest dobrze.

    --
    cokolwiek


  • 3. Data: 2010-03-08 20:31:04
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-03-08 20:12, to pisze:
    >
    > P1382 Variable Cam Timing Solenoid #1 Circuit Malfunction
    > P1403 DPFE Sensor Hoses Reversed
    >
    > Wzięte z Opla, pewnie w Aveo jest podobnie (ale głowy za to nie dam).
    >

    Przypuszczam, ze jednak nie. Nie napisalem tego w tym watku, za co
    przepraszam: silnik to 1.2 8V. Jak dobrze "tlumacze" sobie ten opis to
    pierwszy blad dotyczy elektrozaworu zmiennych faz rozrzadu, a drugi
    ukladu EGR - sprzezenie zwrotne cisnien. W serwisowce do Daewoo Kalos
    (ktore jest blizniacze z Chevi Aveo) nie ma nic na temat ani zmiennych
    faz rozrzadu, ani dodatkowych urzadzen EGR.

    >> Czy takie wskazania sa prawidlowe? Czy
    >> wskazanie pierwszej sondy powinno byc rownie stabilne jak drugiej?
    >
    > Jest dobrze.
    >

    W tej samej serwisowce znalazlem tez informacje o pracy sondy -
    rzeczywiscie, pracuje prawidlowo.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE


  • 4. Data: 2010-03-09 09:55:27
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    jest spora szansa, że w serwisie na oryginalnym urządzeniu
    diagnostycznym będą zupełnie inne błędy. Więc usuwanie usterek tylko na
    podstawie tych kodów może być chybionym pomysłem.

    --
    krzysiek82


  • 5. Data: 2011-05-19 10:47:12
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: rubbermaid <r...@i...pl>


    P1382 w Aveo to brak sygnału z czujnika połozenia wału korbowego.
    Przynajmnie 3 osoby na http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=564&
    postdays=0&postorder=asc&highlight=czujnik+wa%B3u&st
    art=15 zgłasają podobny problem.
    Rozwiązanie albo sprawdzenie połączeń na wtyczce czujnika albo jego wymiana za 170
    zł.
    Dostęp do czujnika od spodu po środku slinika nieco z prawej strony.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/


  • 6. Data: 2011-05-19 11:13:21
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello rubbermaid,

    Thursday, May 19, 2011, 10:47:12 AM, you wrote:


    > P1382 w Aveo to brak sygnału z czujnika połozenia wału korbowego.
    > Przynajmnie 3 osoby na
    > http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=564&
    postdays=0&postorder=asc&highlight=czujnik+wa%B3u&st
    art=15 zgłasają podobny problem.
    > Rozwiązanie albo sprawdzenie połączeń na wtyczce czujnika albo jego wymiana za 170
    zł.
    > Dostęp do czujnika od spodu po środku slinika nieco z prawej strony.

    Przy sprawdzaniu kodów błędów przy wyłączonym silniku ZAWSZE będziesz
    miał brak sygnału z czujnika położenia wału.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 7. Data: 2011-05-19 12:03:02
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 11:13, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Przy sprawdzaniu kodów błędów przy wyłączonym silniku ZAWSZE będziesz
    > miał brak sygnału z czujnika położenia wału.
    >

    W tym konkretnym aucie czy w każdym? Śmiem wątpić...
    --
    Voytek


  • 8. Data: 2011-05-19 13:09:45
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 11:13, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello rubbermaid,
    >
    > Thursday, May 19, 2011, 10:47:12 AM, you wrote:
    >
    >
    >> P1382 w Aveo to brak sygnału z czujnika połozenia wału korbowego.
    >> Przynajmnie 3 osoby na
    >> http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=564&
    postdays=0&postorder=asc&highlight=czujnik+wa%B3u&st
    art=15 zgłasają podobny problem.
    >> Rozwiązanie albo sprawdzenie połączeń na wtyczce czujnika albo jego wymiana za 170
    zł.
    >> Dostęp do czujnika od spodu po środku slinika nieco z prawej strony.
    >
    > Przy sprawdzaniu kodów błędów przy wyłączonym silniku ZAWSZE będziesz
    > miał brak sygnału z czujnika położenia wału.
    >

    Brak sygnału na wyłączonym silniku a błąd DTC to dwie różne sprawy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 9. Data: 2011-05-19 16:10:35
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Voytek,

    Thursday, May 19, 2011, 12:03:02 PM, you wrote:

    >> Przy sprawdzaniu kodów błędów przy wyłączonym silniku ZAWSZE będziesz
    >> miał brak sygnału z czujnika położenia wału.
    > W tym konkretnym aucie czy w każdym? Śmiem wątpić...

    Jak silnik nie pracuje, to nie ma sygnału z czujnika położenia wału.
    To jest oczywistość i jeden z podstawowych punktów nabierania
    klientów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 10. Data: 2011-05-19 17:45:53
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-19 11:13, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello rubbermaid,
    >
    > Thursday, May 19, 2011, 10:47:12 AM, you wrote:
    >
    >
    >> P1382 w Aveo to brak sygnału z czujnika połozenia wału korbowego.
    >> Przynajmnie 3 osoby na
    >> http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=564&
    postdays=0&postorder=asc&highlight=czujnik+wa%B3u&st
    art=15 zgłasają podobny problem.
    >> Rozwiązanie albo sprawdzenie połączeń na wtyczce czujnika albo jego wymiana za 170
    zł.
    >> Dostęp do czujnika od spodu po środku slinika nieco z prawej strony.
    >
    > Przy sprawdzaniu kodów błędów przy wyłączonym silniku ZAWSZE będziesz
    > miał brak sygnału z czujnika położenia wału.
    >

    To zależy czy robimy bieżący odczyt z czujników, czy tylko zczytujemy
    zapamiętane błędy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: