eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[AVEO] DTC P1382 oraz P1403[AVEO] DTC P1382 oraz P1403
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.com!npeer03.iad.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.i
    ad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Date: Mon, 08 Mar 2010 19:37:26 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <hn3gqs$p0m$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: eay188.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268074140 25622 83.14.128.188 (8 Mar 2010
    18:49:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Mar 2010 18:49:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100227
    Thunderbird/3.0.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261918
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Krotka notka dot. wczesniejszego watku odnosnie interfejsu
    diagnostycznego: zdecydowalem sie na ELMa, bezproblemowo skomunikowalem
    sie za jego posrednictwem z przedmiotowym Aveo. Kody odczytal, parametry
    tez pokazywal "rozsadne".

    Wracajac do tematu. Pytanie dotyczy opisu bledow P1382 oraz P1403. Z
    tego, co udalo mi sie wyszukac w Google dowiedzialem sie tyle, ze blad
    P13xx odnosi sie do ukladu zaplonowego/wypadania zaplonow, a blad 14xx
    dotyczy kontroli emisji spalin. Jednak nigdzie nie potrafie znalezc
    szczegolowego opisu bledu.

    Drugie pytanie dotyczy wskazan parametrow pracy sondy lamba. O ile druga
    sonda za katalizatorem wskazywala w miare rownomierne wartosci (ok.
    0,7-0,75V) o tyle pierwsza sonda bardzo mocno oscylowala, choc
    powtarzalnie - od 0,1V do 0,8V. Czy takie wskazania sa prawidlowe? Czy
    wskazanie pierwszej sondy powinno byc rownie stabilne jak drugiej?


    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: