  • 11. Data: 2010-07-28 10:07:56
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:

    > W dniu 2010-07-28 09:54, Katanka pisze:

    > Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy
    > słowo samochód:)
    ROTFL :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-07-28 10:08:17
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 09:51, Marek Giżyński pisze:

    > Sa dosc szybkie - to wlasnie maja do zaoferowania.

    Są zrobione w kraju, gdzie są drogi i można po nich jeździć. Więc z
    założenia są zupełnie inne, niż auta z kraju, gdzie można się co
    najwyżej wlec. To zupełnie zmienia podejście konstruktorów i oczekiwania
    rynku.

    A.

  • 13. Data: 2010-07-28 10:10:20
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 08:24, megrims pisze:

    > Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:
    >
    > Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
    >
    > czy
    >
    > Golf GTI 2.0 TSI

    Wiadomo w Audi dopłacasz za te ładne kółeczka:) W tej samej cenie Golf
    będzie jednak lepiej wyposażony. No ważne jeszcze co Ci się bardziej
    podoba, jedno i drugie ma swój urok.

    A.

  • 14. Data: 2010-07-28 10:13:27
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Zdecydowanie Audi. Wprawdzie oba te auta nie mają wiele do zaoferowania,
    > ale audi nie jest przynajmniej tak nudny stylistycznie jak Golf. No i
    > ten koszmarny znaczek VW ... brrr ...
    >
    > PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

    Nie no troche przesadziłes :)

    Po pierwsze - najmocniejsza wersja c4 to 160KM.
    Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 15. Data: 2010-07-28 10:15:24
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > Są zrobione w kraju, gdzie są drogi i można po nich jeździć. Więc z
    > założenia są zupełnie inne, niż auta z kraju, gdzie można się co
    > najwyżej wlec. To zupełnie zmienia podejście konstruktorów i oczekiwania

    U nas sie wyprzedza, a w tym oba sa dobre. Macie racje - jezdzijmy
    wszyscy Cytrynami i Fiatami z silnikami od kosiarek.

    Megrims prosil o jakies argumenty za/przeciw i tyle. A stawianie nowego
    GTI na rowni z zapyzialymi trojkami z wiosek (to napisal kolega komar w
    swoim poscie) najbardziej mnie smieszy. :)

    m.

  • 16. Data: 2010-07-28 10:15:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

    Samochód nie kończy się na szparach między plastikami.
    One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

  • 17. Data: 2010-07-28 10:21:10
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek (G) wrote:

    > Nudne to są Twoje wypowiedzi.
    >
    > Tak nawiasem, jak można w jednym akapicie zaprzeczyć samemu sobie.
    > Najpierw piszesz, że o gustach się nie dyskutuje a potem ziejesz
    > swoimi pseudo stylistycznymi przemyśleniami.

    Pisałem w kontekście Cytryny :) Jesli już mam wybierać z tych dwóch to audi, bo
    ładniejszy.

    > Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy
    > słowo samochód:)

    Hmmm... ok :) Ale oprócz tego "jak są wykonane" liczy się też "jak wyglądają".

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 18. Data: 2010-07-28 10:22:43
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marek Giżyński wrote:

    > U nas sie wyprzedza, a w tym oba sa dobre. Macie racje - jezdzijmy
    > wszyscy Cytrynami i Fiatami z silnikami od kosiarek.

    Spoko, rozumiem, ale dla mnie autko musi tez wyglądać. A3 wygląda znośnie, ale
    GTI golf to nuuuuda okorpna :(

  • 19. Data: 2010-07-28 10:23:27
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Samochód nie kończy się na szparach między plastikami.
    > One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

    +1

  • 20. Data: 2010-07-28 10:27:03
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Samochód nie kończy się na szparach między plastikami.
    > One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

    Akurat ocena wyglądu to mocno subiektywna sprawa.
    O gustach sie nie dyskuuje :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM