  • 91. Data: 2010-07-28 14:43:22
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: Marcin <n...@n...pl>

    W dniu 2010-07-28 12:03, Arek (G) pisze:

    > No wiesz, mówi się, ze Francuzi robią ładne samochody. A, że ostatnio
    > średnio im to wychodziło, to postanowili wzorować się na najlepszych:)

    Czyli Włochach? :P bo z tego co mi wiadomo od jakiegoś czasu projektant
    Alfy robi projekty dla szmelcwagen group :P

    Pozdr.

  • 92. Data: 2010-07-28 14:48:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message news:i2p5rh$r8$4@inews.gazeta.pl...

    > Przecież napisał, że on nie chce mieć ładnego auta. Z ładnych rzeczy woli
    > swój śmietnik.

    W koncu nie wszyscy przeciez musza miec dobry gust.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 93. Data: 2010-07-28 15:18:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 14:43:22 +0200, Marcin napisał(a):

    > Czyli Włochach? :P bo z tego co mi wiadomo od jakiegoś czasu projektant
    > Alfy robi projekty dla szmelcwagen group :P

    Dziwne, że jeszcze nie przyszedł inny alfiarz i was nie porozstawiał po
    kątach ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 94. Data: 2010-07-28 15:19:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 10:06:23 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Tak nawiasem, jak można w jednym akapicie zaprzeczyć samemu sobie.
    > Najpierw piszesz, że o gustach się nie dyskutuje a potem ziejesz swoimi
    > pseudo stylistycznymi przemyśleniami.
    >
    > Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy
    > słowo samochód:)

    Gust taki sobie, ale przynajmniej poczucie humoru pierwsza klasa ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 95. Data: 2010-07-28 15:29:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Jul 2010 12:40:04 +0200, w <i2p1ed$g8l$1@inews.gazeta.pl>, ".Peeter"

    > I może dlatego mnie się podoba, bo uważam, że nowe C5 kombi
    > (i tylko kombi, sedan mi się nie podoba) jest piękne. :-)

    W zasadzie szkoda było kasy na projektanta, mogli wziąć jakieś Audi i zrobić
    lifting -- efekt powinien być podobny :).

  • 96. Data: 2010-07-28 15:34:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >zrobić
    >lifting -- efekt powinien być podobny :).

    Seat tak zrobił ze starą A4, wyszło im straszydło.

  • 97. Data: 2010-07-28 16:10:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-28 08:24, megrims pisze:
    > Witam.
    >
    > Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:
    >
    > Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
    >
    > czy
    >
    > Golf GTI 2.0 TSI

    Dlaczego tylko te dwa? Idź po bandzie i kup Megane R26 z edycji F1. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 98. Data: 2010-07-28 17:06:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Żeby Was pogodzić: :)
    http://1.1.1.1/bmi/newopelinsignia.info/img2/111.jpg

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 99. Data: 2010-07-28 17:23:50
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    Arek (G) pisze:

    > Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy
    > słowo samochód:)
    >
    > A.

    Das Auto :))

  • 100. Data: 2010-07-28 17:37:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-28 17:06, Mirek Ptak pisze:
    > Żeby Was pogodzić: :)
    > http://1.1.1.1/bmi/newopelinsignia.info/img2/111.jpg

    Takie padło, że aż linki psuje? :>