eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAUDI MMIRe: AUDI MMI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AUDI MMI
    Date: Sun, 24 Apr 2011 10:42:54 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <ip0o21$ug2$1@mx1.internetia.pl>
    References: <io4s58$5rr$1@mx1.internetia.pl> <io795o$7h4$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@m...uni-berlin.de> <iobuog$f5v$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@m...uni-berlin.de> <iolrit$sp2$1@mx1.internetia.pl>
    <iomfdv$a0k$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-91-171.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1303634817 31234 77.254.91.171 (24 Apr 2011 08:46:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Apr 2011 08:46:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:609100
    [ ukryj nagłówki ]

    > To może wymuście na producencie poniesienie kosztów naprawy bubla,
    > masowe pozwy powinny załatwić sprawę.
    Po co?
    Wystarczy nie kupować.
    Teraz są właśnie reklamy:
    "Nowe Audi A6"
    Dziękuję. Znam. Nie stać mnie, nie kupuję i nie kupię.

    > > BT leży w najniższym punkcie podłogi.
    > > Podłoga jest szczelnym basenem.
    >
    > Wiertarki nie masz? Otworek fi 3mm i już nie jest takie szczelne. W

    Chyba nie znasz nikogo kto ma Audi.

    Jest jakiś niezrozumiały kult tej marki.
    Auta są straszliwie awaryjne i z całą masą błędnych rozwiązań.
    1) moduły elektryczne umieszczane w złych miejscach,
    2) psujące się włączniki świateł awaryjnych,
    3) napinacze łańcuchów rozrządu,
    4) wycierające się napisy na elementach sterowniczych,
    5) rdzewiejące śruby mocujące aluminiowe (!) wzmocnienie zderzaka tylnego,
    uniemożliwiające odkręcenie go bez uszkodzenia karoserii
    6) wszechobecne styki - skomplikowane zapięcia podatne na uszkodzenia i
    beznadziejne styki.
    7) i wiele innych jak niemal w każdym samochodzie.

    Jednak zwrócenie uwagi, aby w "sarkofagu" wywiercić nieoryginalną dziurkę,
    graniczy z ryzykiem uszkodzeń ciała przez właściciela.

    A przecież takie rozwiązania były skuteczne w maluchu i innych wozach.
    Jak się wylało, to wyciekło.
    Audi jest jednak wodoszczelny.
    Jak woda już wleci to z pewnością nie wyleci :-)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
    i projektowania PCB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: