    From: pioruns <c...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ATI HD6670 vs. GTS450 ale nie do grania.
    Date: Sat, 25 Jun 2011 20:12:44 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 25 Jun 2011 20:17:56 +0200, Irokez napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Komputer głownie do pracy biurowej, strony internetowe, jakieś filmiki
    > DVD, dvix.
    > Obecnie mam GF7600GS, procesor E...@...66 i widzę materiały FullHD
    > przycina (np format mts).
    >
    > Chciałbym móc głównie oglądać spokojnie tego typu materiał, ewentualnie
    > w razie konieczności przy konwersji materiału aby jakiś soft wykorzystał
    > także moc GPU.
    > Gierki - praktycznie nie gram, dzieciaki jakieś simsy czasem odpalą,
    > może czasami jakaś prosta strzelanka czy wyścigi. No i ma być cicha i
> [...]

    Obie karty zrobią to, czego oczekujesz. Wybierz tą, która żre mniej
    prądu, zdecydowanie. No i jeśli jeszcze do tego jeszcze tańsza, to nie ma
    co się zastanawiać, która ma więcej fps w grach, w które nie będziesz i
    tak grał.
    Tu masz stronę z zestawieniem GPU:
    Wybierz obie karty i sam porównaj.
    GTS450 ma większa wydajność w grach, ale do obliczeń będzie szybszy Radeon
    (o 150 GFlops więcej). No i rzeczywiście, pobór mocy w stresie 50W kontra
    85W u Nvidii.

    --
    pozdrawiam, pioruns