    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10
    Date: Sat, 14 Feb 2009 20:22:25 +0100

    ** PSYLO <p...@o...pl> wrote:

    > Matryce się łamią, baterie wybuchają i dyski eksplodują. Za siedmioma górami,
    > za siedmioma lasami... ;-)

    Nie. Matryca mi się nie złamała, bateria nie wybuchła za to wypadł klawisz. Od
    normalnego pisania.

    > I co to według Ciebie zmienia? Eee 1000H bardzo długo pracuje na baterii -
    > tyle napisałem i proszę nie dorabiaj do tego swoich własnych teorii.

    Kwestia definicji tego co to jest bardzo długo. 6h to normalka.

    > Akurat wczoraj testowałem Lenovo - nie bardzo rozumiem skąd wytrzasnąłeś to
    > "o niebo lepiej", bo w rzeczywistości jest wykonany zauważalnie gorzej od
    > 1000H.

    Przynajmniej klawisze nie odpadają.

    > Tak tak, szczególnie tych na procesorach Via z preinstalowaną Vistą ;-)

    No właśnie dokładnie tych.

    > Bzdura, ale szczerze mówiąc nawet nie mam za bardzo chęci żeby Ci tłumaczyć
    > dlaczego.

    No etui to najistotniejsza rzecz na świecie.

    (...)

    > Netbook to w moim przypadku taka zabawka, że nie mam żadnej potrzeby tworzyć
    > tam ograniczonych kont użytkowników - jest tylko jedno, moje, problemów nie
    > napotkałem.

    Praca na koncie administratora znacznie obniża bezpieczeństwo.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )