  • 11. Data: 2013-08-04 16:27:40
    Temat: Re: ASUS 1201N się przegrzewa [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    xcpy pisze tak:

    > A ja wczoraj bylem na plazy.

    a ja dziś byłem (przejazdem). Miejsca prakingowe skończyły się 1km od
    wody hyhy :)

    --
    Piter

  • 12. Data: 2013-08-04 17:53:46
    Temat: Re: ASUS 1201N się przegrzewa
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-04 16:22, PiteR pisze:
> [...]
    16e0/view

    > Podręczna RAM na automatyczny

    Tak miałam cały czas, aż do dzisiaj :-)

    > Podręczna na dysku na wyłącz

    No to zaraz wyłaczę i obadam.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-08-04 18:07:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    16e0/view

    > Podręczna RAM na automatyczny
    > Podręczna na dysku na wyłącz
    >
    > http://piterpro.private.pl/ssd_2013-08-04_162046.png

    No i znowu dysk zaczął wyć.

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-08-04 22:29:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-04 13:00, xcpy pisze:

    > A ja wczoraj bylem na plazy.

    To fajnie.

    Jak ja byłam to nie było takich upałów.

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-08-04 22:35:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-04 13:28, astro pisze:

    > Przelacz Opere tak, by wyswietlala Flash tylko na zadanie. Zabijesz tym
    > samym banery we flashu, ktore rowniez spowalniaja.
    > Settings - Preferences - Advanced - Content - Enable plug-ins only on
    > demond

    Przecież wyświetla na żądanie. Wtedy kiedy ja chcę i klikam na filmik
    czy teledysk.
    Bannery są poblokowane. W każdej chwili coś nowego można zablokować jak się
    niepodoba. Winowajcą jest Adobe Flash Player.

    --
    animka