  • Data: 2013-02-23 18:37:10
    Temat: Re: ASROCK Z77 Exterme4 i5 3570K i brak VGA
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaskiniowiec pisze tak:

    > Warto zdjac procek i sprawdzic, czy pin sie gdzies nie zagial.

    Mnie to też przyszło do głowy ale odrzuciłem jako mało prawdopodobne.
    No i ściąganie radiatora ble.

    Ciekawe czy pomogłoby update ustawień przez włożenie np procka bez
    grafiki lub procka z innym typem grafiki. Albo tylko sam fakt
    odłączenia procka od płyty na chwile.

    Wygląda jakby coś się dowiedziało aha jest zewnetrzna grafika,
    wyłączamy wewn i zatrzasnęło w tym stanie.

    Może wyjęcie baterii jest tu kluczem do sukcesu?

    --
    Piter