  • Data: 2013-12-18 09:11:04
    Temat: Re: ARM - początki
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Zostanę jednak przy darmowych środowiskach.
    Widzę że ten Coocox nawet sensownie wygląda.
    Albo Eclipse z jakimś kompilatorem.
    Wczoraj sobie ściągnąłem Keil-a,
    super narzędzie, pamiętam go jeszcze z '51.
    Niestety, albo płać albo z ograniczeniami.
    Wydaje mi się że ten Coocox podobny jest do Keil-a,
    a przynajmniej nie muszę zmuszać do współpracy środowiska,
    kompilatora i linkera.

    A czy ST nie udostępnia jakiegoś darmowego środowiska jak Atmel,
    który daje darmowe Atmel Studio?

    Popytałem jeszcze w innym miejscu (w realu) i okazuje się, że świetnym
    programatorem SWD jest kit z AVT 1630 i do tego program FlyMCU.