  • 1. Data: 2010-07-06 09:58:55
    Temat: Re: AMR Motors Gliwice
    Od: fubul <fubul@_NOSPAM_interia.pl>

    juhassnapisal

    > Witam,
    > tak do nich zaglądnąłem, istnieją od niedawna, jeszcze krócej mają
    > serwis. Moje pytanie- czy ma ktoś jakieś doświadczenia z owym serwisem?
    > Potrzebuje zrobić regulacje zaworów i może synchro wtrysków dla spokoju
    > ale się boje że zepsują albo co. Blisko mam do nich...

    witaj ja też jestem z Gliwic i mam zamiar serwisowac tam moto masz już
    swoje zdanie na temat ich serwisu .pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-06 18:12:57
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    > witaj ja też jestem z Gliwic i mam zamiar serwisowac tam moto masz już
    > swoje zdanie na temat ich serwisu .pozdrawiam

    jak jestes z gliwic to podjedz sobie do andrzeja do brzezinki. kazdy ci tam
    pokaże gdzie ma warsztat. gosc sie zna na sprzetach, robi je od lat, ja
    serwisuje u niego co roku, nigdy nie było najmniejszych zastrzezen.
    polecam

  • 3. Data: 2010-07-07 17:39:09
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FanTomas" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tam pokaże gdzie ma warsztat. gosc sie zna na sprzetach, robi je od lat,
    > ja serwisuje u niego co roku, nigdy nie było najmniejszych zastrzezen.

    Kuzyn z Brzezinki u niego serwisuje SV650 i bardzo sobie chwali

    pozdro
    blur