  • Data: 2013-07-01 23:38:34
    Temat: Re: AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
    Od: cana <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jun 2013 11:11:10 +0200
    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Nie znam "praktyka" który ma Radka więc nie powiem.

    to że Ty nie znasz jeszcze o niczym nie świadczy :)
    a wracając do tematu to do niedawna Adobe nie wspierało tylko CUDA na
    kiju a teraz polubiło się z czerwonym bratem :)
    ja jestem niemiarodajny bo ze stajni Adobe używam tylko illustratora, a
    jemu jest obojętne czy to matrox, ati, amd, nv czy intel :)
    a i acad i rhino potrafią użyć i zielonych i czerwonych

    --
    ^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
    ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||