  • 21. Data: 2009-03-29 15:47:03
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    mt pisze:

    > Jesli nie konsola to pytanie powinno brzmiec jaka karta graficzna,
    > platforma AMD czy intel w takich zastosowaniach raczej nie ma znaczenia
    > to i tak jest stary badziewny x86. W twoim wypadku jednak przesiadl bym
    > sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

    nvidia: wielokrotnie odgrzewane pod nową nazwą kotlety
    (8800GT/9800GT/GTX250), ubogie i problematycznie stabilne sterowniki -
    faktycznie, w porównaniu Radeony to "mierny" sprzęt...

  • 22. Data: 2009-03-29 15:53:17
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Piotrek pisze:
    > my to wiemy, dzieciak "mt" nie :)

    Co nie zmienia faktu, że trochę racji miał (abstrahując od tematu -
    konsole to świetna sprawa i takie ślepe narzekanie jak Twoje z reguły
    wychodzi od ludzi, którzy nigdy żadnej konsoli nie mieli). I nie próbuj
    obrażać ludzi "dzieciakami" tylko dlatego, że mają inną opinię niż Ty.

    --
    PSYLO

  • 23. Data: 2009-03-29 16:22:29
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > nvidia: wielokrotnie odgrzewane pod nową nazwą kotlety
    > (8800GT/9800GT/GTX250), ubogie i problematycznie stabilne sterowniki -
    > faktycznie, w porównaniu Radeony to "mierny" sprzęt...

    z tym to tez roznie bywa :)
    mialem kiedys ATI i Nvidie do testow przed zakupem.
    instalacja Nvidi bez problemu, z ATI masakra :) wtedy kupilem Nvidie.
    znowu subiektywna opinia ale pokazuje ze z tym to roznie bywa, kazda firma
    zalicza wpadki.

    ATI juz w polskiej wersji sterownikow poradzila sobie z Alt+C ? :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 24. Data: 2009-03-29 17:07:53
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces PSYLO <p...@o...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > wychodzi od ludzi, którzy nigdy żadnej konsoli nie mieli). I nie próbuj
    > obrażać ludzi "dzieciakami" tylko dlatego, że mają inną opinię niż Ty.

    W czym miał? Że gra GTA4 na PC źle chodzi? Na niektórych źle. Na
    niektórych dobrze. Że PC do gier się nie nadaje (poza strategiami i
    RPG)? Nie miał racji, i wtedy ktoś inny tu obraża - inteligencję
    czytających.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 25. Data: 2009-03-29 17:21:42
    Od: "Spili" <s...@n...pl>

    Użytkownik "mt" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i tak jest stary badziewny x86. W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie
    > na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

    Co do grafy to już postanowione :)

    Radek 4870 :)
    Tutaj mam ATI'owe klapki na oczach :)

    Problem mam tylko z prockiem...
    Nie wiem w którą stronę iść :)
    Moje 3 kompy to jedna Motorola (Amiśka :) i 2x AMD.
    Problemu nie miałem z nimi żadnego.

    Sentyment ciągnie do AMD ale nie fanatycznie. :)
    Chcę kupic to co dłużej (2-3 lata) wytrzyma bez jakiegoś dogłębnego
    upgrade'u.
    Jakoś podkręcanie mnie nigdy nie rajcowało ale nigdy nie mówię nigdy :)

    Pozdrawiam,
    Marcin,

  • 26. Data: 2009-03-29 18:01:13
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Co nie zmienia faktu, że trochę racji miał (abstrahując od tematu -
    > konsole to świetna sprawa i takie ślepe narzekanie jak Twoje z reguły
    > wychodzi od ludzi, którzy nigdy żadnej konsoli nie mieli).

    widze ze masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.....
    napisalem ze konsole mialem wiec to nie jest slepe narzekanie a pokazanie za
    i przeciw podparte konkretnymi argumentami z mojej strony.

    > I nie próbuj obrażać ludzi "dzieciakami" tylko dlatego, że mają inną
    > opinię niż Ty.

    nie proboje, bo nawet nie musze.
    tu nie chodzi o inne zdanie ale o poziom jego wypowiedzi i sposob
    argumentowania swojej "racji".
    pokazuje to jednoznacznie ze "mt" zbyt wiele doswiadczenia nie ma(za mlody
    :), chyba ze chodzi o gry "rabanki" ktore kroluja na konsolach.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 27. Data: 2009-03-29 18:03:10
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-29 19:21, Użytkownik Spili napisał:

> [...]
    > upgrade'u.
    > Jakoś podkręcanie mnie nigdy nie rajcowało ale nigdy nie mówię nigdy :)

    Przyrost mocy i taktowania procesorów jakby zwolnił ostatnio.
    Co byś nie kupił z aktualnej produkcji na 3 lata wystarczy spokojnie.
    Sam siedzę na 3GHz Pentium4 - 630 i jakoś nie czuje potrzeby
    wymiany na coś nowszego.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2009-03-29 18:05:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:22:29 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
    > zalicza wpadki.
    >
    > ATI juz w polskiej wersji sterownikow poradzila sobie z Alt+C ? :)

    Tak, jakieś dwa lata temu z okładem jak się zdaje.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 29. Data: 2009-03-29 18:11:50
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Przyrost mocy i taktowania procesorów jakby zwolnił ostatnio.

    prawda :)

    > Co byś nie kupił z aktualnej produkcji na 3 lata wystarczy spokojnie.
    > Sam siedzę na 3GHz Pentium4 - 630 i jakoś nie czuje potrzeby
    > wymiany na coś nowszego.

    ostatnio procek mniej istotny jest jesli chodzi o granie.
    pamiec RAM tania, wiec tutaj wielkich ograniczen nie ma.
    teraz mocno gonia do przodu karty graficzne i producenci gier coraz mocniej
    je wykorzystuja(niekoniecznie z glowa :)
    przyklad nowego GTA :) ktory na PCta jest kiepsko zoptymalizowany bo to byla
    dosc szybka migracja z konsoli na PCta i niestety ale PC musi byc dosc dobry
    zeby dalo sie sensownie w ta gre pograc(jak by sie przylozyli do
    optymalizacji to nie mialo by to takich chorych wymagan :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 30. Data: 2009-03-29 18:15:13
    Od: "tad" <tadws@.de>

    mt wrote:

    > W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny
    sprzet.

    Skad te swoje rewelacje bierzesz?

    --
    tad