  • 11. Data: 2009-03-29 13:13:17
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 29 Mar 2009 14:59:27 +0200, RadoslawF <r...@g...pl>
    wrote:
    >A są na te Twoje wspaniałe konsole jakieś strategie poza szachami,
    >bo z gier zręcznościowych to ludzie z wiekiem wyrastają ?

    Hmm, problem z tym że po paru latach wrastają, chyba, ponownie. Bo to
    ładne, gra, śpiewa, za dużo myśleć nie trzeba a dobrze odpręża.
    Po drugie - czemu przez tyle lat na konsolach nie pojawił się licznie
    inny rodzaj gier niż zręcznościówki - bo osobiście wątpię czy są to
    problemy ze sterowaniem (na pewno coś by wymyślono gdyby była realna
    potrzeba)? Coś mi się wydaje że zbiór graczy w nie-platformówki nie
    przecina się ze zbiorem osób kupujących konsole
    Po trzecie - na twoim miejscu wstrzymałbym się z taką opinią jeszcze z
    5 lat. Osoby które już jako dziecko miały dostęp do gier mają powoli
    po 30 lat i więcej. I tak często bywa(ło), że na początku grało się w
    platformówki/mordobicia, później w ,,ambitniejsze'' RPG/przygodówki -
    w międzyczasie pojawiły się dzieci, praca, brak czasu i chęć relaksu
    dla relaksu. I te osoby mogą, ale nie muszą, spowodawać, że na
    konsolach może pojawią się inne gry.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 12. Data: 2009-03-29 13:13:46
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Chichotek pisze:
    > po jakimś czasie żałowałem decyzji

    W jakim sensie? Bo ja akurat od zawsze byłem wierny produktom AMD, raz
    się skusiłem na Intela i żałowałem, więc dość szybko wróciłem do AMD :-)

    --
    PSYLO

  • 13. Data: 2009-03-29 13:23:41
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Na PC slicznie wyglada GTA w rozdzielczosci 1080p mozna policzyc klatki
    > na palcach, w PS3 nie zauwazylem tego zjawiska.

    slaby PC widocznie :)

    widziales moze porownanie takich gier jak Tom Clansy Splinter Cell Double
    Agent czy np Rainbow Six pomiedzy PC,PS3 i Xbox360 :)
    pewni nie bo bys glupot nie pisal, na starym kompie Splinter Cell wygladal o
    wiele lepiej niz nz PS3 :)

    sami producenci gier maja wielkie opory zeby pisac gry na PS3 bo im sie to
    czasami nie oplaca, jest ciezko napisac dobra gre na PS3 przez zbyt ciezka
    architekture i poprostu latwiej, lepiej i taniej jest im rtobic gry na Xboxa
    360 i na PC.

    > W ogole grywalnosc Pieca to porazka, jedynie nadaje sie do RT RPG

    hahaha jasne :)
    wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna pograc,
    o wiele wiele wiecej gier jest dostepnych na PC.
    znajdz mi jakas dobra strategie na konsole?

    --
    pzdr
    piotrek

  • 14. Data: 2009-03-29 13:25:02
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > No zobacz czyli jednak konsola jest tylko dla miłośników gier.
    > Ja bym dodał że dla miłośników pewnych rodzajów gier.

    ogolnie tak zwanych rabanek :D
    dla ambitniejszych graczy(ktorzy lubia pomyslec podczas grania) niestety ale
    konsola sie nie sprawdzi w wielu przypadkach)

    > A są na te Twoje wspaniałe konsole jakieś strategie poza szachami,
    > bo z gier zręcznościowych to ludzie z wiekiem wyrastają ?

    mialem kiedys demo C&C na xboxa 360 :)
    no coz, daaaalo sie pograc ale z ergonomia i przjemna gra to nie mialo nic
    wspolnego :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 15. Data: 2009-03-29 13:28:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > potrzeba)? Coś mi się wydaje że zbiór graczy w nie-platformówki nie
    > przecina się ze zbiorem osób kupujących konsole

    sterowanie jest ciezkie, to fakt.
    ale mysle ze masz racje, nie ten target jesli chodzi o konsole :)
    wlasciciele konsol oczekuja pewnego specyficznego rodzaju gier.
    ma sie strzelac, tluc itd itp, ogolnie zrecznosciowka bez wiekszego
    myslenia.

> [...]
    > w międzyczasie pojawiły się dzieci, praca, brak czasu i chęć relaksu
    > dla relaksu. I te osoby mogą, ale nie muszą, spowodawać, że na

    obys mial racje, ja mialem przez pewien czas Xboxa 360 i czasami mysle czy
    by do niego nie wrocic, ale mimo wszystko bedzie to tylko i wylacznie
    dodatek do PC bo zastapic sie go konsola nie da.
    moze kiedys znowu kupie konsole, ale i tak bede musial miec PC do innych
    zastosowan :)

    no i jednak startegie tez sa coraz bardziej wymagajace wiec nie ucieknie sie
    od modernizacji PC :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 16. Data: 2009-03-29 14:03:37
    Od: "Spili" <s...@n...ciacho.pl>

    Słuchajcie...

    Konsola odpada...
    Nie kupię bo nie lubię grać na konsoli i już...

    :)

    Pracuję, zarabiam i chcę wydać kasę na PC do grania.
    Do konsoli mnie nikt nie namówi.

    Stąd pytanie powtarzam:

    Intel Quad
    i7
    PhenomII

    :)

    Pozdrawiam,
    Marcin,

  • 17. Data: 2009-03-29 14:20:04
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Pracuję, zarabiam i chcę wydać kasę na PC do grania.
    > Do konsoli mnie nikt nie namówi.

    my to wiemy, dzieciak "mt" nie :)
    stad lekki OT sie zrobil :)

    > Intel Quad
    > i7
    > PhenomII

    ja bym bral intela, ale jakos nie potrafie tego uzasadnic fachowo :)
    poprostu wole intela bo sie na nim nie zawiodlem a dwa moje komputery z AMD
    mi nie przypadly do gustu:)
    taka subiektywna opinia :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 18. Data: 2009-03-29 14:24:34
    Od: mt <m...@m...pl>

    Spili pisze:
> [...]
    > Nie kupię bo nie lubię grać na konsoli i już...
    >
    > :)
    >
    > Pracuję, zarabiam i chcę wydać kasę na PC do grania.

    Jesli nie konsola to pytanie powinno brzmiec jaka karta graficzna,
    platforma AMD czy intel w takich zastosowaniach raczej nie ma znaczenia
    to i tak jest stary badziewny x86. W twoim wypadku jednak przesiadl bym
    sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

  • 19. Data: 2009-03-29 14:33:28
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 29 Mar 2009 15:28:34 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >by do niego nie wrocic, ale mimo wszystko bedzie to tylko i wylacznie
    >dodatek do PC bo zastapic sie go konsola nie da.

    A mnie ciekawi, czy kiedyś MS nie wpadnie na pomysł dołączenia do
    XBoxów czegoś a'la Works - prosty edytor, arkusz kalkulacyjny, coś do
    rysowania etc. Jestem ciekaw jakby to wpłynęło na ich sprzedaż w
    stosunku do innych konsol i komputerów.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 20. Data: 2009-03-29 14:48:04
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > XBoxów czegoś a'la Works - prosty edytor, arkusz kalkulacyjny, coś do
    > rysowania etc. Jestem ciekaw jakby to wpłynęło na ich sprzedaż w

    szczerze mowiac jakos tego nie widze, mysle ze nie tedy droga.
    konsola nie zastapi PC, konsola jest do grania(w pewne rodzaje gier) i tyle.

    upychanie na sile pewnych elementow z PC jak wlasnie wordy excel itd itp to
    tylko wg mnie taka blyskotka zeby pokazac cos nowego ale niekoniecznie
    praktycznego na codzien :)
    zobacz jak rosnie rynek notebookow, jesli porownamy sobie prace na notebooku
    a na konsoli w wordzie czy excelu to bedzie gigantyczna przepasc jesli
    chodzi o wygode pracy. oczywiscie na korzysc notebooka ktoremu ciagle daleko
    jeszcze do ergonomi pracy na desktopie(mowa o klawiaturze, myszce, monitorze
    czy czesto drugim monitorze :)

    konsola wg mnie jest fajnym dodatkiem do PC ale nic wiecej.
    predzej konsole zastapisz PCtem(tylko budzet moze cieprpiec :) niz PCta
    konsola :)

    mnie by Work's na konsoli wogolenie interesowal bo bym z tego poprostu nie
    korzytal, nie widze sensu skoro wygodniej, szybciej i latwiej moge to samo
    zrobic na PC, to po co sie mam z tym meczyc na konsoli ?

    --
    pzdr
    piotrek