  • 1. Data: 2010-10-20 13:00:28
    Temat: AMD Phenom II X2 3GHz vs. Phenom X3 2GHz
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

  • 2. Data: 2010-10-20 13:01:29
    Temat: Re: AMD Phenom II X2 3GHz vs. Phenom X3 2GHz
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

  • 3. Data: 2010-10-20 13:33:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

  • 4. Data: 2010-10-20 13:48:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Google > benchmark

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-10-20 15:10:28
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    >> proszę: winrar...
    >
    > Nie ma X3 2GHz, sa 1.9 i 2.1..

    tak chodziło mi o tego 2.1 nie znam się na tym aż tak bardzo, stąd moje
    pomyłki
    a tak na oko, który lepszy do grania i pakowania?

  • 6. Data: 2010-10-20 22:48:07
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@r...o2.pl>

    > tak chodziło mi o tego 2.1 nie znam się na tym aż tak bardzo, stąd moje
    > pomyłki
    > a tak na oko, który lepszy do grania i pakowania?

    Do grania to raczej dużo rdzeni nie potrzeba (wciąż), za to dobrze, żeby
    były szybkie. Z pakowaniem to nie wiem, ale dwa rdzenie pewnie też
    podołają temu epickiemu wysiłkowi :)

    No chyba że się mylę i te wszystkie kaszaniarskie konsolowe porty które
    teraz wychodzą wykorzystują więcej jak dwa rdzenie - ale stawiam, że nie
    często.

  • 7. Data: 2010-10-21 19:10:15
    Od: "Pa,paSmurf" <b...@i...pl>

    Órzytkownik "identifikator: 20040501" napisał:
    > tak chodziło mi o tego 2.1 nie znam się na tym aż tak bardzo,
    > stąd moje pomyłki a tak na oko, który lepszy do grania
    > i pakowania?

    jesli założyć że dysponujesz systemem i oprogramowaniem kture w pełni
    wykożystuje wielordzeniowiść, to teoretycznie oba procesory powinny byc
    identyczne wydajnościowo, najwyżej trzeba by było sprawdzić ktury żre mniej
    energii:O)
    natomiast praktycznie to mało jest aplikacji kture tą wielordzeniowość
    wykożystują i jeszcze potrafią to robić wydajnie, więc może się okazać że
    praktycznie system działa na jednym rdzeniu, a pojedyńczy rdzeń 3GHz jest
    lepszy od 2GHz:O)

    p.s. tak z ciekawości, ile te procki żrą mocy?:O)

  • 8. Data: 2010-10-21 21:40:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pa,paSmurf pisze:

> [...]
    > lepszy od 2GHz:O)
    >
    > p.s. tak z ciekawości, ile te procki żrą mocy?:O)

    jeśli dysponujesz słownikiem to użyj go. oczy bolą, Twoje dzieci to
    kiedyś przeczytają. może Twój czytnik news potrafi poprawiać(zaznaczać)
    orty?

    ToMasz

  • 9. Data: 2010-10-25 19:18:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 23:40:12 +0200, ToMasz napisał(a):

    > jeśli dysponujesz słownikiem to użyj go. oczy bolą, Twoje dzieci to
    > kiedyś przeczytają. może Twój czytnik news potrafi poprawiać(zaznaczać)
    > orty?

    Odpuść. Ta upierdliwa franca będzie co chwilę zmieniać zawartość from i
    dalej słać ten swój bełkot tylko po to, by czytających wpieniać.

    [ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, ]
    [ you can still fall back down in an instant. (Max Payne) ]

  • 10. Data: 2010-10-26 17:39:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Odpuść. Ta upierdliwa franca będzie co chwilę zmieniać zawartość from i
    > dalej słać ten swój bełkot tylko po to, by czytających wpieniać.

    ale to ciekawy przypadek, wszystkie słowa napisał źle...
    toż to ofiara systemu, on niczemu nie jest winny...