  • 11. Data: 2012-09-28 18:26:13
    Temat: Re: AMD ATHLON 64 X2 3800+ (radiator)
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:5061ca20$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
    > A odpowiedni radiator, jesli okaze sie potrzebny,
    > sam sie w tym czasie zmaterializuje? :P

    Jak będzie potrzebny to 30 minut i spowrotem jest stary proc
    mamy wię "kilka-1,5" godziny na piwko i 100% dane.

    Ja tak samo musiałem zrobić, aby potwierdzić że karta graficzna ASUS na ATI
    Radeon HD5450 nie działa na płycie głównej MSI K9AGM bo jest za słaba.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2012-09-30 19:16:09
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 08:05:18 +0100, DooMiniK <b...@p...pl> napisał:

    > Oooo, dobrze wiedzieć, dzięki! Ogólnie sytuacja jest taka:
    > - AMD 64 X2 3800+
    > - MB http://www.msi.com/product/mb/K9NGM2.html#/?div=Deta
    il (K9NGM2)
    > - obsługiwane CPU:
    > http://www.msi.com/product/mb/K9NGM2.html#?div=CPUSu
    pport

    > Wiem, że to już troszkę zabytkowy komputer, ale zakup nowego to dopiero
    > za rok, dwa, teraz będzie nowy monitor; czy któryś z tych byś polecił
    > (CPU), czy zapomnieć i po prostu dodać RAMu? (obecnie jest 2GB,
    > wrzucę dodatkowe 4). Głównie chodzi o grafikę (Adobe PS itd.).

    Nie ma sensu kupowac lepszego CPU, wiekszy sens ma kupienie szybszego dysku
    czy karty graficznej (jezeli ktos gra). Mialem dokładnie X2 3800 i potem
    X2 6000 i tego drugiego nie polecam (ten pierwszy był przynajmniej tani).

    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 13. Data: 2012-10-01 01:13:05
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 09:05:23 UTC+2 użytkownik DooMiniK napisał:
> [...]

    > (CPU), czy zapomnieć i po prostu dodać RAMu? (obecnie jest 2GB,
    >
    > wrzucę dodatkowe 4). Głównie chodzi o grafikę (Adobe PS itd.).

    Ja bym to zrobił tak:

    - Primo - jakiś w miarę przyzwoity cooler (z miedzią!), może ktoś ci sprezentuje albo
    kupisz gdzieś za grosze, bo jeśli masz jakiś aluminiowy badziew to chyba szkoda
    zachodu.

    - Secundo - jak z opcjami "podkręcania" na płycie? Może warto włożyć lepszy proc i go
    "przykręcić" tzn. przetraktować na niższa częstotliwość, będzie się mniej grzał już
    od tego, a może i przeżyje obniżenie napięcia - jednocześnie będą szybszym od
    słabszego procka. Nie znam tych procków nie wiem czy jest sens kombinować, sam sobie
    musisz odpowiedzieć na to pytanie.