  • 1. Data: 2010-04-18 21:11:14
    Temat: AM2 czy AM3?
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Witam. Prosze o informacje czy warto kupowac AM2 czy AM3? Jakie sa roznice
    pomiedzy tymi procesorami? m

  • 2. Data: 2010-04-18 21:55:27
    Temat: Re: AM2 czy AM3?
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Witam. Prosze o informacje czy warto kupowac AM2 czy AM3? Jakie sa
    > roznice pomiedzy tymi procesorami? m

    IMHO dwie zasadnicze, istotne dla Ciebie różnice to typ pamięci (DDR2
    vs. DDR3) oraz rodzaj płyty głównej.

  • 3. Data: 2010-04-19 21:44:41
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.18 23:11, michal999 pisze:
    > Prosze o informacje czy warto kupowac AM2 czy AM3?

    A to nie miało być: "Prosze o informacje, warto kupowac AM2 czy AM3?" ?

    >Jakie sa roznice pomiedzy tymi procesorami?

    Procesorami???
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Am2
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Socket_AM3

    --
    Mar

  • 4. Data: 2010-04-20 08:37:51
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Zdecydowanie AM3, masz nowe typy procesorow tanie i wydajne, za chwilę nei
    znajdziesz nic do AM2, jak zerkniejsz na proporcje oferowanych płyt i
    procesorów to się przekonasz.
    Sam mam AM2 i mam kłopot z podrasowaniem sprzętu.
    Jeśli bardzo chciałbyś użyć pamięci DDR2 to są płyty które obsługują oba
    typy pamięci, ale obecnie różnice w cenach nie są na tyle istotne by się
    zamykać.
    Piotr

  • 5. Data: 2010-04-21 05:41:09
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 10:37:51 +0200, PP napisał(a):

> [...]
    > Jeśli bardzo chciałbyś użyć pamięci DDR2 to są płyty które obsługują oba
    > typy pamięci, ale obecnie różnice w cenach nie są na tyle istotne by się

    Sugerujesz, że do płyty AM2+ nie wsadzi nowych procesorów? Ciekawe. Ja mam
    teraz w swoim Gigabyte Phenoma II x4 i czekam na premierę x6, którego też
    mam zamiar nabyć i obsadzić (zapewne bezproblemowo) w tej płycie.

  • 6. Data: 2010-04-21 06:43:13
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Sugerujesz, że do płyty AM2+ nie wsadzi nowych procesorów? Ciekawe. Ja mam
    > teraz w swoim Gigabyte Phenoma II x4 i czekam na premierę x6, którego też
    > mam zamiar nabyć i obsadzić (zapewne bezproblemowo) w tej płycie.

    Jak masz to wsadzisz ale nie do każdej płyty, a i wydajność będzie mniejsza.
    Niedługo DDR2 zejdzie z rynku i będzie kłopot jak gość zechce rozszerzyć
    pamieć to zacznie mieć dylematy czy wymieniać płytę na nowszą, jeśli ma
    kupić nową płytę to zdecydowanie AM3.
    Będąc w Twojej sytuacji też nie zastanawiam się nad wyborem bo już mam płytę
    AM2+ :)
    W odwrotną stronę jest podobno gorzej choć nie próbowałem, podobno AM2 nie
    wchodzi w płyty AM3
    Piotr