  • Data: 2010-01-28 10:41:58
    Temat: Re: [ALLEGRO] DOŁĄDOWANIE 50zł tak tak za 42zł
    Od: paranoix <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-28 10:30, mz pisze:
    > nie mam tak taka. chciałbym wiedzieć jak to działa ze za 42 zł opąłca sie
    > komuś sprzedawać doładowania za 50 zł ?

    50 zł to cena detaliczna. Jako np. sklepikarz, kupujesz te doładowania
    taniej od dystrybutora (choć nie wiem czy aż o 16%) i na nich trochę
    zarabiasz. Inaczej punktom nie opłacałaby się sprzedaż. Kiedyś można
    było kupować duże nominały kart Simplusa taniej na stacjach Łukoil,
    czyli w pełni legalnie.