  • Data: 2013-05-23 07:36:27
    Temat: Re: AERO 2
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 May 2013 19:46:39 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >"Rekordziści ssali ponad 100 GB"

    W takim wypadku wystarczyło by wyłączenie użytkownika z sieci przez
    dezaktywację karty i tyle, jakoś tą sięc monitorują skoro wiedzą że
    niektórzy tyle ściągają. Wystarczyło by takim użytkownikom wyłączenie
    karty i tyle z uzasadnieniem że przeciąża sieć czy używają niezgodnie
    z regulaminem. Ale tu raczej nie o to chodzi, chcą utrudnić i
    zniechęcić do korzystania jak najwięcej osób i tylko o to chodzi.