  • Data: 2009-07-13 21:43:23
    Temat: Re: ADSL w czasie burzy :-)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:khtm555k832s0d6hotcrauckpm9bu0nvvp@4ax.com...

    > Moze nie bylo potrzeby lepszego laminatu. A cena w produkcji masowej
    > sie liczy.

    Wiadomo. Ale... jeśli, to już niech to pakują do jakichś Gwiazdeczek,
    Zorzy, Miszy, etc... Gdzie badziewność wiele nie zmieni. Już VEF miał
    znacznie lepszą płytkę, choć szklo to nie było.

    > Hm, Rubina kolorowego nie mialem, ale inne sie az tak szalenie nie
    > starzaly.

    WIesz, to zależy od warunków pracy. Jak element nie wysilony, to wieki
    wytrzyma.

    > Coz chcesz, przemysl krajowy innych nie robi, trzeba te.

    Robi, tylko nie przystaje to do socjalistycznej wizji, w Korei dzieci
    głodują, a Wy Towarzyszu chcecie telewizor kolorowy na lepszych
    częściach, co, mechanikom z ZURTu chleb chcecie zabrać, czyż nie? :P

    > A u nas to bylo lepiej ? Laminat papierowy, wiecznie padajace 1170.

    Wystarczyłoby przyłożyć do jakiegoś odpromiennika (widzialem to nawet ze
    scalakami nie przewidzianymi do "radiatorowania"), a układ by pewnie
    dłużej wytrzymał. Laminat papierowy... Przypuszczam, że jakby trzymano
    standardy i wymogi produkcji, to nie rozpadałby się pod wpływem prawie
    każdego czynnika zewnętrznego, z wilgocią włącznie.

    > A teraz lepiej ? Ciekawe jak dlugo beda wytrzymywac LCD, bo naprawic
    > sie tego nie da :-)

    No, jak się przechadzam po sklepach, to zbliżam czasem rękę do ekranu
    takiego dużego, czy LCD, czy plazmy... LCD są wyraźnie ciepłe, a plazmy,
    to mogłyby kaloryfery w zimie zastąpić...

    > Ja tylko klalem na jakiegos mniejszego radzieckiego telewizorka.
    > Konstrukcja militarnie porzadna .. i kompletnie nierozbieralna.
    > Kabelki owiniete i zalutowane, zadnych wtyczek.

    Mógłbyś podać typ?

    > A ja ich podziwiam od drugiej strony w branzy mechanicznej.
    > Wezcie cokolwiek radzieckiego w czesciach - nic do siebie nie pasuje.
    > A gotowy wyrob jakos dziala. Sortuja przy montazu czy co ?

    Ano, pewnie jest to pomyślane, żeby na takiej dalekiej wsi syn sołtysa,
    jeśli ma pojęcie o lutowaniu na tyle, żeby dwa druciki nie odpadły od
    siebie po pierwszym dmuchnięciu, byl w stanie przywrócić taki telewizor
    do działąnia na tyle, aby coś było widać...
    Czy sortują? Wykluczyć nie mogę. Już chyba aparaty telefoniczne lepiej
    robili...