    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ADC wbudowany czy wolnostojšcy :)
    Date: Sun, 17 May 2009 07:17:53 +0200

    On Sat, 16 May 2009 23:40:49 +0200, Adam Dybkowski wrote:
    >No to wszystko jasne - mam założony w mózgu filtr na rewelacyjną
    >technologię 8051 ((C) Intel 1980). Myślałem raczej o bardziej
    >współczesnych konstrukcjach. Nie widzę sensu wciskania do obecnych
    >konstrukcji jądra procka z początku lat '80 XX wieku.

    Akurat bylem na jakims seminarium o nim, wiec wiem :-)

    Do wagi czy jakiegos mierniczka sie nadaje, a trzeba by zajrzec do
    nich na strone - jak maja opanowana konstrukcje przetwornika s-d, to
    pewnie nie tylko w tej rodzinie dokladaja..

    >Jasne. Tak samo jak wiele ADC zewnętrznych.

    No to zasadniczo moga miec parametry zblizone.
    O ile pamietam seminarium, to duzym problemem jest np .. napiecie
    odniesienia, to trudno zrobic precyzyjnie.

    Glupi dzielnik napiecia tez sie bardzo trudno robi.

    J.