  • 1. Data: 2010-11-04 22:30:53
    Temat: ACR w Play...
    Od: mostlycloudy <m...@g...pl>

    ... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24.

    http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

    --
    mostlycloudy

  • 2. Data: 2010-11-04 22:37:52
    Temat: Re: ACR w Play...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 23:30:53 +0100, mostlycloudy napisał(a):

    > ... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24.
    >
    > http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

    Play sam nie wie co robi i kiedy - dziś popołudniu na tym samym blogu
    pisali, że już działa - i faktycznie stosowna opcja już była w self care.
    Tyle, że włączenie w ciągu 24 godzin, ale to jakby standard u nich.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2010-11-04 22:39:00
    Od: mostlycloudy <m...@g...pl>

    W dniu 2010-11-04 23:37, Waldek Godel pisze:

    > Play sam nie wie co robi i kiedy - dziś popołudniu na tym samym blogu
    > pisali, że już działa - i faktycznie stosowna opcja już była w self care.
    > Tyle, że włączenie w ciągu 24 godzin, ale to jakby standard u nich.

    Hm, ja włączyłem ok. 2h temu, i działa.

    --
    mostlycloudy

  • 4. Data: 2010-11-04 23:39:04
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 4 lis 2010 23:37, Waldek Godel pisze:

    > Play sam nie wie co robi i kiedy - dziś popołudniu na tym samym blogu
    > pisali, że już działa - i faktycznie stosowna opcja już była w self care.
    > Tyle, że włączenie w ciągu 24 godzin, ale to jakby standard u nich.

    I wcale nie tak jakby :)

    BTW.
    Ile to czasu musi upłynąć aby niektórzy operatorzy łaskawie włączyli
    jakąś usługę.
    I jak zawsze, z przyczyn nacisków społecznych i przyszłych prawnych,
    poza tym wykorzystanie marketingowo czegoś co jest normalne i co powinno
    już z 5 lat temu być i należeć się jak psu buda.

    No ale tak jest, pieniądz rządzi swiatem.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-11-05 06:40:01
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 04-11-2010 23:30, mostlycloudy rzecze:

    > http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

    Uff. Dzięki Bogu i Partii, wreszcie.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2010-11-05 08:36:58
    Od: osiek <o...@g...pl>

    mostlycloudy pisze:
    > ... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w
    > Play24.
    >
    > http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

    a kiedy będzie w Orange? bo chyba mi nie umknęło, że tam jeszcze nie ma?

  • 7. Data: 2010-11-05 10:25:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
> [...]
    > normalne i co powinno już z 5 lat temu być i należeć się jak psu
    > buda.
    > No ale tak jest, pieniądz rządzi swiatem.

    A ty oczywiscie bys chcial za darmo, coz za roszczeniowa postawa,
    nalezy mi sie :-)

    Popracujesz kiedys, zobaczysz ile to pracy kosztuje. Pol biedy w
    komorkach, gdzie z natury rzeczy sporo jest scentralizowane,
    ale jak mamy centrale kilku typow, zamowic stosowna zmiane,
    skonfigurowac, przetestowac, zmienic IVR BOK i E-bok, poprawic
    istniejace lacza, bo teraz identyfikacja musi poprawnie
    przechodzic, zalatwic tysiace reklamacji ..

    Oczywiscie inaczej to wyglada po paru latach, gdy ktos inny
    zaplacil, a teraz wystarczy tylko ptaszka postawic.

    J.

  • 8. Data: 2010-11-05 17:01:16
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    W dniu 2010-11-04 23:30, mostlycloudy pisze:
    > ... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w
    > Play24.
    >
    > http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/

    a tak w ogóle to co to jest?

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 9. Data: 2010-11-05 18:43:44
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 lis 2010 11:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
    >
    > A ty oczywiscie bys chcial za darmo, coz za roszczeniowa postawa, nalezy
    > mi sie :-)

    No tak, wróćmy od razu do naliczania minutowego.
    To nie postawa roszczeniowa a opinia że taka winna być podstawową usługą.

    > Popracujesz kiedys, zobaczysz ile to pracy kosztuje.

    Tiaa, przecież tu chodzi o sztuczne powstrzymywanie przed wprowadzeniem
    tego, tak długo ile się da.
    Chodzi o kasę, a nie o pracę jakąś tam i że to kosztuje.

  • 10. Data: 2010-11-05 18:46:17
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2010-11-05 18:01, Seba101 pisze:
    /.../
    > a tak w ogóle to co to jest?

    Anonymous Call Reject - blokowanie numerów z ukrytą prezentacją +
    komunikat dla ukrywającego.

    ALex