-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: xyz <x...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: AC z 1 kluczykiem
Date: Thu, 24 May 2018 21:04:24 +0200
Organization: xyz
Lines: 23
Message-ID: <pe72bp$rqk$1@node1.news.atman.pl>
References: <5b0392cb$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<pe24ge$1j9$1@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pe6hhm$kvc$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pe6vap$2hr$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
Reply-To: x...@i...pl
NNTP-Posting-Host: staticline24617.toya.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1527188665 28500 85.89.180.44 (24 May 2018 19:04:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 May 2018 19:04:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632053
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.05.2018 o 20:25, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .05.2018 o 20:12 xyz <x...@i...pl> pisze:
>
>
> Ale to dalej dotyczy tylko kluczyków z prostym immo.
> Te drogie, które miałem na myśli to rożnego rodzaju piloty z systemami
> bez-kluczykowego dostępu i/lub zdalnego odpalania silnika. Programowanie
> tego kluczyka to jedno, druga przeszkoda to elektronika w nim zaszyta.
> Taki "macher" ma uniwersalną elektronikę która skomunikuje się z każdym
> autem?
>
Więcej nie powiem bo nie miałem z tym styczności.
Wydaje się jednak, że to nie powinien być problem. Elektronikę można
kupić, sprzęt i soft do programowania pewnie też.
Wszystko jest kwestią ceny. Osoby które zajmują się takim "procederem"
mają dostęp do sprzętu i softu kwestia tego czy im się opłaca w to
inwestować. Z tego wynika cena końcowa dla klienta, jak ma być
zbliżona do ASO to się pewnie nie opłaca.
Poszukać i popytać warto a nuż ktoś się znajdzie :)
--
--- xyz
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.18 22:09 Marek S
- 25.05.18 07:14 Lewis
- 25.05.18 07:29 Tomasz Gorbaczuk
- 25.05.18 08:13 s...@g...com
- 25.05.18 19:59 Budzik
- 25.05.18 19:59 Budzik
- 25.05.18 20:35 Marek S
- 25.05.18 21:11 Tomasz Gorbaczuk
- 25.05.18 21:19 Tomasz Gorbaczuk
- 26.05.18 12:58 tomsss
- 26.05.18 12:59 Budzik
- 26.05.18 13:33 Tomasz Gorbaczuk
- 26.05.18 19:59 Budzik
- 28.05.18 07:19 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S