  • Data: 2010-05-14 19:00:58
    Temat: Re: AC - warto, nie warto?
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 18:26, "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn"
    <i...@g...com> wrote:

    > Gosc wstepnie orzekl szkode calkowita, zobacze za kilka dni jak
    > wyglada w praktyce jej wyplacanie.
    Wyglada nie najgorzej tylko musisz zadbac o swoje.

    > Przyznaje ze tuz po wypadku gdy sprawdzalem fora/grupy na okazje
    > komentarzy dotyczacych sytuacji wyplaty odszkodowania (to moja
    > inicjacja w tym temacie)- wlos sie jezyl na glowie i jestem juz
    > wewnetrznie nastawiony na to ze sprawa moze sie skonczyc u
    > zaprzyjaznionego adwokata.
    Nie zawsze. Ja skasowalem BMW na sarence i dostalem godziwe
    odszkodowanie. Inna sprawa ze troche sie musialem pouzerac no i
    przeciagaja sprawe jak moga. A oficjalnie maja miesiac na wyplate.
    Najwazniejsze: muisisz pokazac rzeczoznawcy, na dodatkowych
    ogledzinach, kazda nawet najmniejsza srubke uszkodzona podczas
    zdarzenia a oni maja obowiazek ujac ja w kalkulacji szkody. Ogolnie
    mechanizm jest taki: wartosc pojazdu z polisy nie rowna sie wartosci z
    dnia szkody. U mnie po 1,5 miesiaca drynda stracila na wartosci 8%
    (sic!). Od wartosci z dnia szkody odejmowana jest wartosc zlomu wiec w
    Twoim interesie jest zeby byla jak najnizsza. Roznice tych kwot
    dostajesz na konto. Plus zwloki :).

    Tak czy inaczej z rozmow z serwisami wynika, ze Allianz i tak
    najlepiej zalatwia szkody na Polskim rynku. Na drugim koncu wskazuje
    sie PZU i Warte, ktore rzekomo trzeba omijac jak najszerszym lukiem -
    zaslyszane.

    W tym roku Allianz zaporowo podniosl stawki na OC. AC sa nadal na
    rozsadnym poziomie mimo, ze tez byla podwyzka.

    pzdr, dr
    14/525