  • Data: 2010-05-15 19:54:32
    Temat: Re: AC - warto, nie warto?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 08:47, "Brent" <b...@w...pl> wrote:

    > Mala korekta - poltora miesiaca temu za DragStara 1100 placilem
    > w Allianz 100zl za caly rok OC. Nie pamietam, ile bylo w poprzednich
    > latach, ale chyba tyle samo albo niewiele taniej. Byc moze to kwestia
    > tego, ze zalatwialem przez brokera i na firme, ale jak widac da sie.
    > Nie interesuja ich nawet zadne znizki, maja ryczaltowa stawke.

    No jednak nie bardzo... Rok temu 0% zniżek płaciłem ok. 320 PLN, w tym
    roku przysłali mi wycene na nastepny rok po uwzględnieniu 20% zniżek
    (bezszkodowość, kontynuuacja) - 580 PLN. Więc to jednak zaporowo.
    Ciekawa sprawa - OC wypowiedziałem 2 dnic przed końcem w oddziale
    Allianz, a ostatnio przysłali mi pisemko, że mam płacić bo
    wypowiedziałem niby 5 dni po zakończeniu umowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200