  • 11. Data: 2011-05-26 17:17:42
    Temat: Re: AC - oplaca sie?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Teraz terzba sobie zalozyc jakie jest prawdopodobienstwo,
    > ze sie cos
    > zlego wciagu 1 roku wydarzy:

    Zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa też umrzesz mając
    ok. 70 lat, więc po co się ubezpieczać od śmierci przez tyle
    lat? Wystarczy idąc na emeryturę...
    Rachunek prawdopodobieństwa sprawdza się w wyliczeniach
    szacunkowych i ogólnych, w jednostkowych możesz się poważnie
    zdziwić...

  • 12. Data: 2011-05-26 17:34:21
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-25 23:00, Dysiek pisze:
    > Samo OC kosztuje 350 zl. Oplaca sie doplacac prawie 800 zl?

    To jak bardzo skomplikowana gra losowa z możliwością wpływania na wynik
    przez wielu graczy-nie do ocenienia jaki jest wynik.
    Ja płaciłem 1500 przez dwa lata, w drugim roku zrobiłem stłuczkę,
    wyremontowałem auto za 3.000 a z AC dostałem 15.000-dobrze zrobiłem że
    kupiłem.
    Teraz już nie kupuje, bo ma ponad 10lat, bezpieczne miejsce parkingowe i
    AC strasznie drogie. Czy dobrze robię? Kto to wie...

    ________MAT_______

  • 13. Data: 2011-05-27 13:18:25
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    Dysiek, ty sie pochwal chłopie co kupiłes, bo czytałem i oglądąłem to, do
    czego sie przymierzałes - ale która hondę ostatecznie nabyłeś? (zdjęcia
    proszę!)

    --
    MW

  • 14. Data: 2011-05-27 16:07:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dysiek, ty sie pochwal chłopie co kupiłes, bo czytałem i oglądąłem to, do
    > czego sie przymierzałes - ale która hondę ostatecznie nabyłeś? (zdjęcia
    > proszę!)

    Kupilem ta:
    http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-4-salon-pl-supe
    r-stan-wroclaw-i1622480736.html

    Najpierw sam auto obczailem, przejechalem sie i potem ustawilismy sie do
    ASO. Za 300 zl sprawdzili mi autko, tez nie znalezli niczego podejrzanego.
    Ksiazka serwisowa prowadzona do konca, auto wydaje sie zadbane. Z cena tez
    doszlismy do porozumienia :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 15. Data: 2011-06-03 15:58:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > jeśli
    > podasz numer czyjejś polisy (ostatnie pole formularza, Kod promocyjny).
    > Jakbyś nie miał czyjej to polecam moją:) 2011-87579484 (zbieram na
    > pokrycie zwyżkę za żonę:))

    Dostales wlasnie 50 zl :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 16. Data: 2011-06-03 18:41:09
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-03 15:58, Dysiek pisze:

    > Dostales wlasnie 50 zl :-)

    ;) Fajnie. Mam nadzieję że będziesz tak samo zadowolony z nich jak ja
    (odpukać).

    --
    MZ

  • 17. Data: 2011-06-03 19:14:49
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > ;) Fajnie. Mam nadzieję że będziesz tak samo zadowolony z nich jak ja
    > (odpukać).

    Za OC - 311 zl za rok - jestem bardzo zadowolony :D Tylko cos platnosc karta
    nie chciala isc, ale chyba w koncu zaskoczylo :-) Kupilem jeszcze Assistance
    Premium :-) z AC ostatecznie zrezygnowalem.

    Pozdrawiam
    Dysiek