    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AC - oplaca sie?
    Date: Wed, 25 May 2011 23:33:11 +0200

    W dniu 2011-05-25 23:09, Dysiek pisze:

    > Nie widzialem takiej opcji do zaznaczenia w formularzu na necie (a chce
    > przez neta bo mozna urwac 10%). Mozesz cos szerzej o problemach?

    Na stronie już po kliknięciu na Poznaj ofertę pojawiają się wyliczenia
    jest rozwijana lista do wybrania 500,1000,2000 lub Brak przy Udział
    własny. Zmiana ceny polisy o kilkadziesiąt złotych, IMHO warto. Wybierz
    płatność jednorazową kartą kredytową, to dodatkowa zniżka.

    Co do problemów to ludzie się skarżą, że przy małych szkodach
    ubezpieczyciel nie chce wypłacać zaniżają poniżej kwoty franszyzy +
    udziału własnego, a 700 czy 1200 a już 2200 zł to już naprawdę sporo.

    --
    MZ