  • 21. Data: 2009-01-11 17:56:50
    Temat: Re: AC Freezer 7 Pro - badziew.
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Gargamel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1d6kio40h7zka$.1s9zjk5ocs3su$.dlg@40tude.net...

    > Tak bardziej serio: czy to mocowanie intelowskie umożliwia zamocowanie
    > radiatora w dowolny sposób - tzn. czy np. można go zamocować, wymontować,
    > obrócić o 90 stopni i znów zamontować w nowym położeniu i będzie wszystko
    > "banglało" ok?

    zwroc jedynie uwage na zalecenia producenta radiatora jezeli masz tam jakies
    heatpipe'y, optymalnie pracuja zazwyczaj tylko w okreslonej pozycji
    oczywiscie istotne jest to dopiero wtedy jezeli temperatury przekraczaja ci
    jakies 50 stopni

  • 22. Data: 2009-01-11 21:41:17
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 11 styczeń (niedziela) gdy o godz. 14:44 *Gargamel* napisał(a):

    > Jakby piernik miał coś do wiatraka...

    Bo nie ma nic, a ty sie jednak doszukujesz :)

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 23. Data: 2009-01-12 09:41:43
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Chichotek <z...@e...jnj.cy> w wiadomości
    <news:5dta87jki25u.dlg@chichot.truposza.pl> napisał/a:

    > Bo nie ma nic, a ty sie jednak doszukujesz :)

    "jaaaaa? to przecież pan narysował te wszystkie świństwa!" ;P.

    ps.: Cisza nie jest kwestią takiego czy innego procesora, tylko ilości
    pieniędzy wpakowanych w wyciszenie.

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 24. Data: 2009-01-12 16:06:42
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 12 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 10:41 *Gargamel* napisał(a):

    > ps.: Cisza nie jest kwestią takiego czy innego procesora, tylko ilości
    > pieniędzy wpakowanych w wyciszenie.

    Oczywiscie, dlatego kupiłem SN po znajomosci.