  • Data: 2009-01-10 21:36:31
    Temat: Re: AC Freezer 7 Pro - badziew.
    Od: Gargamel <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł H." <p...@c...pl> w wiadomości
    <news:gkafei$r4d$1@achot.icm.edu.pl> napisał/a:

    > A miałem się na intela przesiąść...ueeeeh, szkoda zdrowia;)

    Tak bardziej serio: czy to mocowanie intelowskie umożliwia zamocowanie
    radiatora w dowolny sposób - tzn. czy np. można go zamocować, wymontować,
    obrócić o 90 stopni i znów zamontować w nowym położeniu i będzie wszystko
    "banglało" ok?

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.