  • 31. Data: 2010-05-28 13:21:39
    Temat: Re: AC/DC
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 15:15:57 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > prawie w Jankach mieszka moja nowa teściówka, stewardessa.

    Fiu fiu, a się nam tu kolega dyskretnie chwali ;-)))

    > no to cierp w milczeniu.

    No ale to by było takie... niepolskie?

    de Fresz

  • 32. Data: 2010-05-28 13:24:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Fiu fiu, a się nam tu kolega dyskretnie chwali ;-)))

    teściówka, chopie! niech się teść chwali.

    > No ale to by było takie... niepolskie?

    mam wrażenie, że frustraci powoli normalnieją. tak mi się wydaje, że w
    w-wie tylko przyjezdni kurwią na CB. no, nie tylko, ale jakby większość.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 33. Data: 2010-05-28 13:26:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > to oddamy stołek stołeczeństwa do Krakowa. ucieszysz się

    No chyba Cie poje... zebym mial chodzic w krawacie!

    > i górnicy będą
    > mieli bliżej.

    chyba górole niskopienni

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 34. Data: 2010-05-28 13:30:26
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > tak mi się wydaje, że w
    > w-wie tylko przyjezdni kurwią na CB

    To jakby wszyscy, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 35. Data: 2010-05-28 13:31:51
  • 36. Data: 2010-05-28 13:35:29
    Od: duddits <d...@N...pl>

    > To jakby wszyscy, nie?

    Dokładnie, kiedyś Janusz Rewiński powiedział, że warszawiaków to jest
    może wszystkiego z 200 tysięcy :)

    --
    duddits

  • 37. Data: 2010-05-28 13:38:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-28, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > cos w tym jest, bo jak sie na pytanie "skad jestes?" odpowiada ze z warszawy
    > i do tego ze matka, ojciec, dziadek itd tez, to wiekszosc robi wielkie oczy
    >:)

    A pradziadek i prababcia tez?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2010-05-28 13:42:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To jakby wszyscy, nie?

    nie

  • 39. Data: 2010-05-28 13:43:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To jakby wszyscy, nie?

    i od tego zwykle zaczynają się dyskusje.

  • 40. Data: 2010-05-28 13:43:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    blur pisze:
> [...]
    > nie wierze przecieram galy faktycznie swieci,
    > nie widzialem tego widoku od miesiaca,
    > ide polatac po lesie a wy sie kiscie w korkach ;)

    ja się nie kiszę w korkach.