  • 21. Data: 2010-05-28 12:28:06
    Temat: Re: AC/DC
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:htocji$ai1$...@i...gazeta.pl...

    > Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w Katowicach
    > to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5 razy krótszy
    > niż z Janek na Bemowo.

    Skoro byl to taki krotki odcinek to trzeba bylo auto zostawic i te pare
    metrow sie przejsc

    pozdro
    blur

  • 22. Data: 2010-05-28 12:30:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 13:10:04 +0200, "blur" <b...@p...onet.pl> said:

    > To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie
    > takich imprez masowych,

    Obawiam się że na imprezy szachowe przyjerzdżają nieco bystrzejśi
    widzowie, niż takie beksy jak Ty.

    > stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!!

    Jakby to był zwykły dzień powszedni, to dojazd najprostrzą drogą bez
    przemykania kanałami samochodem zająłby z 1,5 godziny - w międzyczasie
    są Włochy będące jedną z największych masakr korkowych Stolycym
    już pomijając Aleję Krak.

    > do TojToj tez 45min stalem ;(

    Napisz do pani prezydent Warszawy, powinna zdecydowanie coś z tym zrobić.

    > Ja nie postawie nogi w tym miescie juz nigdy,

    Szkoda, będziemy tęsknić. BTW - byłeś kiedykolwiek w jakiejś innej
    stolicy cywilizowanego kraju w godzinach szczytu?

    de Fresz

  • 23. Data: 2010-05-28 12:32:02
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
    > co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

    a masz alternator albo pradnice w Twoim motocyklu ?

    pozdro
    blur

  • 24. Data: 2010-05-28 12:34:52
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 14:28:06 +0200, "blur" <b...@p...onet.pl> said:

    > Skoro byl to taki krotki odcinek to trzeba bylo auto zostawic i te pare
    > metrow sie przejsc

    Może gdyby to nie był luty i gdyby nie chęć pozostawienia klamotów w
    bryce, to byśmy tak zrobili. Ale wiesz co, nie wypłakiwałem się później
    w ęternecie, jakie to beznadziejne miasto itp. (a oznaczenia śląskie i
    organizacja tam ruchu jest legendarna).

    de Fresz

  • 25. Data: 2010-05-28 12:36:21
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    > On 2010-05-28 13:10:04 +0200, "blur" <b...@p...onet.pl> said:

    > Szkoda, będziemy tęsknić. BTW - byłeś kiedykolwiek w jakiejś innej stolicy
    > cywilizowanego kraju w godzinach szczytu?

    dobrze powiedziane cywilizowanego he he he

  • 26. Data: 2010-05-28 12:37:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > no tak studia na akademi morskiej trzeba skonczyc zeby GPS obslugiwac

    nie, ale zwykle myslenie i przewidywanie, ze o wczesniejszym wywiadzie
    niewspomne

    > nie no sekstant jeszcze moglem zabrac

    a kto ci kazal zabierac, wszystko mogles zrobic w domu

    > wiesz wole siedziec w klimatyzowanym samochodzie niz
    > smierdzacym pociagu.

    to nie marudz, sam sobie wybrales taka opcje

    > a mozna wiedziec odkad ?

    napewno od stacji metra, a czy jeszcze gdzies, to nie wiem, nie interesowalo
    mnie to

  • 27. Data: 2010-05-28 12:38:08
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    > On 2010-05-28 14:28:06 +0200, "blur" <b...@p...onet.pl> said:
    > (a oznaczenia śląskie i organizacja tam ruchu jest legendarna).

    zapraszamy na rewizyte, bedziesz mile zaskoczony

  • 28. Data: 2010-05-28 12:39:45
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):

    > Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
    > co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

    Bys sie zdziwil. Gromadki smutnych czlonkuf emsi tam zem widzial. Swoja
    droga oni strasznie smutne zycie musza miec. Zero emocji. Z kamiennymi,
    groznymi minami konteplowali koncerta :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 29. Data: 2010-05-28 13:15:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    blur pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > jedno i drugie, czekam z niecierpliwoscia

    have phun

    > objedz korek korkiem buehehe

    klikałeś? widze, że nie.

    > ja niestety musialem podjechac z fotografem pod samo lotnisko.

    prawie w Jankach mieszka moja nowa teściówka, stewardessa. nie jeździ
    przez Janki. da się. a GPS to umi.

    > uwierz mi znam dobrze obsluge GPS :)

    GPS może, ale oprogramowania, nie bardzo.

    > akurat my nie :)

    no to cierp w milczeniu.

    > nie ale w Wawie jest tylko tylu ?

    dobrze, że więcej się nie pokazywało. trzeba było zajrzeć za róg.

    > gorzej bo wiekszosc musiala sie znieczulic :)

    o, humor wraca. dobrze, bo frustracja to marny doradca.

    > dobrej zabawy zycze, bo ja sie wczoraj pobawilem przednio :)

    dzięki.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 30. Data: 2010-05-28 13:17:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To oni lodziami beda plywac?

    jeszcze przedwczoraj tak myślełem

    > No to zeby sie nam stolyca nie wykrwawila.

    to oddamy stołek stołeczeństwa do Krakowa. ucieszysz się i górnicy będą
    mieli bliżej.