  • Data: 2009-10-24 19:11:00
    Temat: Re: ABS w BMW
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:

    > tylko sie nie smiej z koloru .. bo ja nie moge na niego patrzec ;)
    >
    > http://moto.allegro.pl/item780456889_bmw_r_1100_rt_1
    100rt_1998.html

    Myślałem że różowy:-)Ten niebieski na Żywo jest ok,tylko nie ma sensu
    kupować sprzęta na który się nie można patrzeć:-)
    pod lusterkiem jest ładnie zeszlifowany panel,lusterko pewnie
    odpadło,pokrywa głowicy na 100% wymieniona,szkoda,ciekawe jak dostała,za
    te pieniądze ciężko będzie kupić ładną RT ,aha kufry boczne to ok 1000zł
    + ze 300 na stelaż
    poproś gościa o fotki w lepszej rozdzielczości

    --
    Tomek
    BMW R1100S