  • Data: 2009-10-24 19:50:11
    Temat: Re: ABS w BMW
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:

    > mam do niego 50 km .. wiec wole sam zobaczyc, niz zdjęcia oglądac
    > co do pieniedzy to zdaje sobie sprawe, ze w tych kwotach bede musial
    > pogodzić sie z pewnymi, nazwijmy to, niedociągnięciami.
    > Co do samego koloru i samych zarysowan, abstrahując od tego konkretnego
    > egzemplarza, nie jest to problem - zawsze mozna pomalowac.
    > Istotniejszy jest dla mnie silnik i przede wszytskim rama/zawieszenie.
    > Reszta to pikus, a ja estetą nie jestem
    Fotki ja chciałem zobaczyć:-)Rama?nie ma,tam jest tylko subframe i
    główka,patrz z tyłu czy prosta,ciężko dostać prostą,przynajmniej do
    mojej,a kosztuje dużo,zawieszenia ciężko popsuć,lagi jak już są drogie.

    > ps. słyszałem, ze te lusterka to i tak potrafią odpaść nawet na
    > większych dziruach - prawda to li?
    pewnie jak w starszych K na zatrzaskach

    > Obawiam sie jednak, ze np. kufry+stelaż będą tu dużo droższe niż to RT.
    Raczej tak,no i mało części

    > Sam nie wiem na co sie zdecydować. Moze w ogole zrezygnuje z kardana i w
    > gre zaczną wchodzić łańcuchy .. a tam wybór dużo większy..
    > Moze jednak ST1100?...
    A to nie wiem,to ma być kanapa?Z BMW R masz jeszcze RS i S,tańsze,kufry
    te same pasują:-)

    > Wrrr, nie lubie takichg wyborów ;)
    tą oglądałeś?licząc kufry,stelaże lakier itp nie wychodzi duzo drożej

    > http://moto.allegro.pl/item776078290_bmw_r1100rt_ide
    alny_oryginal_1999r.html

    --
    Tomek