    From: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Date: Fri, 17 Dec 2010 14:33:25 +0100

    Siemka

    ***"kakmar"
    Ale może inny przykład. Dojazd do zakrętu, szybko, hamulec do końca
    (przecież jest ABS), i z terkoczącym przodem składam się w zakręt, szybko.
    > No i?

    ...chcialbym to zobaczyc...w ogole chcialbym zobaczyc takiego co na
    zahamowanym na maxa przodzie zlozy sie w winkiel no i potem w tym winklu
    zapnie naped...
    Ale po preclu mozna sie wiele spodziewac - lacznie z kaczuszkami na
    podnozkach :)

    Mam nadzieje ze to ironia...:)))
    choc kiedys sciagalem ze slupa kolesia ktory po pewnym czasie doszedl do
    wniosku ze ABS nie jest lekiem na brak umiejetnosci i wyobrazni...
    I nie dziala w bocznym poslizgu.
    IHMO Generalnie roznica w ABS-e samochodowym (bo taki byl wczesniej rownez w
    moto)
    a tym niby motocyklowym jest w szybkosci dzialania. Czestotliwosc pulsacji
    motocyklowego podobno jest znaczne wieksza, ale jednak przyblokowywalem kolo
    na szuterku.
    Na honda days robili pokazy niby na piasku ale chyba ktorys nie wyszedl i
    zaniechali :) Byc moze wiazalo sie to z tym ze testowe moto mialo luzy w
    przodzie. Ale ogolnie nie powalilo mnie to na kolana.
    Ale ja to skuters jestem i bardzo mi sie podobal SH300I.

    Tytus z fabryki