-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ABS,ESP,TC
Date: Wed, 21 Sep 2011 08:48:55 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <j5c1af$c5n$1@inews.gazeta.pl>
References: <j5b0b0$i7d$1@mx1.internetia.pl>
<4e792719$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: zsd.cbr.tp.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1316587663 12471 217.96.70.74 (21 Sep 2011 06:47:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2011 06:47:43 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: vladpalovnik
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399843
[ ukryj nagłówki ]> Po czwarte ESP w żaden magiczny sposób nie urodzi przyczepności jeżeli jej
> brak - zaleta ESP to prawie natychmiastowa reakcja na niespodziewaną siłę
> obracającą samochód, np. aquaplanning w koleinie, a to pozwala w szerszym
> zakresie sytuacji zachować tor jazdy.
Fakt. ESP bez przyczepności nie zadziała, ani praw fizyki nie zmienia.
Czasem warto nawet wyłączyć ESP - np przy wyjeżdżaniu z zaśnieżonego miejsca
parkingowego. ESP w takich przypadkach odcina moc nie dając nabrać obrotów.
W sumie są sytuacje kiedy pomaga, ale trzeba mieć świadomość jego
ograniczeń. Wolałbym go mieć niż nie mieć, ale też chciałbym mieć przycisk,
którym mogę go wyłaczyć, gdy uznam za stosowne.
Odnośnie samego programu. Pokazali co nieco, ale to żaden test. Dobrze
byłoby zrobić chociaż dwa przejazdy z włączonym i wyłączonym ESP by
sprawdzić jaka jest róznica - myslę, że w przedstawionej sytuacji żadna, ale
dobrze byłoby to pokazać.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.11 10:42 Jakub Witkowski
- 21.09.11 10:54 Chris
- 21.09.11 10:58 Tomek
- 21.09.11 11:05 Grejon
- 21.09.11 11:41 Darek
- 21.09.11 12:49 Przemysław Czaja
- 21.09.11 12:53 Bydlę
- 21.09.11 12:55 MZ
- 21.09.11 13:05 MZ
- 21.09.11 13:10 J.F
- 21.09.11 13:14 kakmar
- 21.09.11 13:22 Przemysław Czaja
- 21.09.11 13:42 MM
- 21.09.11 13:58 Karolek
- 21.09.11 14:16 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=