  • 31. Data: 2011-06-15 16:04:58
    Temat: Re: A8 - Wrocław
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Jun 2011 20:13:36 +0200, w
    <4df6534e$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie miałbym, bo nie uruchamiałem jeszcze nawigacji w tym celu.
    > Nie używam na znanych mi trasach.

    Jak znana to po co się pytasz?
    Aktualnie nawigacji używa się także do oszacowania czasu podróży (i nie, nie
    mam na myśli akurat AM).

    > Prawda?
    > Na tej samej zasadzie możnaby zaznaczyć nieczynny wyjazd na A8 jako czynny.

    Krzywda by się nie stała, pojechałbyś drugim zjazdem i zostałbyś prawidłowo
    wyprowadzony.

    > 3 miesięczne opóźnienie to nie jest coś co spędza mi sen z powiek.

    3 miesięczne? Optymista. Ja już nawet nie pamiętam kiedy otwarto ostatni
    fragment DK5 we Wrocławiu.

    Zapewne przez 1 rok (wersja optymistyczna) mapy TA będą nieprzydatne dla
    objeżdżających Wrocław.

  • 32. Data: 2011-06-15 16:37:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie miałbym, bo nie uruchamiałem jeszcze nawigacji w tym celu.
    > Nie używam na znanych mi trasach.

    >Jak znana to po co się pytasz?

    Bo jej ułameczek jest nieznany.

    >Aktualnie nawigacji używa się także do oszacowania czasu podróży (i nie,
    >nie
    >mam na myśli akurat AM).

    Owszem, ale to robię sobie na google maps czy innym targeo.

    > Na tej samej zasadzie możnaby zaznaczyć nieczynny wyjazd na A8 jako
    > czynny.

    >Krzywda by się nie stała, pojechałbyś drugim zjazdem i zostałbyś prawidłowo
    >wyprowadzony.

    Ale mogłoby się okazać, że Czekoladowa jest lepszym wyjściem.

    > 3 miesięczne opóźnienie to nie jest coś co spędza mi sen z powiek.

    >3 miesięczne?

    Tak.
    Przecież chyba czasu potrzebnego na spiracenie map nie liczysz do czasu ich
    wydawania? ;-)

  • 33. Data: 2011-06-15 16:57:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 16:37:56 +0200, w
    <4df8c3c3$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale mogłoby się okazać, że Czekoladowa jest lepszym wyjściem.

    Nie jest, bo w remoncie.

    > Tak.
    > Przecież chyba czasu potrzebnego na spiracenie map nie liczysz do czasu ich
    > wydawania? ;-)

    Czyli zmiany na E261 nanieśli już 10 lat temu, tylko piraci nie dali rady :>

  • 34. Data: 2011-06-15 17:35:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale mogłoby się okazać, że Czekoladowa jest lepszym wyjściem.

    >Nie jest, bo w remoncie.

    O widzisz, cenna uwaga.

> [...]
    > ich
    > wydawania? ;-)

    >Czyli zmiany na E261 nanieśli już 10 lat temu

    Co to jest E261?
    Jakiś konserwant?
    Czy starasz się utrudnić odbiór posługując się w każdym poście innymi
    terminami na określenie tego samego?

  • 35. Data: 2011-06-15 17:41:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 17:35:32 +0200, w
    <4df8d143$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > O widzisz, cenna uwaga.

    Może. Jest poblokowana na miplo :>.

    > Co to jest E261?
    > Jakiś konserwant?
    > Czy starasz się utrudnić odbiór posługując się w każdym poście innymi
    > terminami na określenie tego samego?

    ROTFL. Pierwszy link w googlach.

  • 36. Data: 2011-06-15 17:49:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Co to jest E261?
    > Jakiś konserwant?
    > Czy starasz się utrudnić odbiór posługując się w każdym poście innymi
    > terminami na określenie tego samego?

    >ROTFL. Pierwszy link w googlach.

    Być może.
    Ale trzeba do nich sięgnąć.
    Gdybyś napisał po ludzku DK5, tak jak w poprzednim poście, nie byłoby takiej
    potrzeby.
    Bo domyślam się że o to idzie.

  • 37. Data: 2011-06-15 17:58:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 17:49:45 +0200, w
    <4df8d497$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Ale trzeba do nich sięgnąć.
    > Gdybyś napisał po ludzku DK5, tak jak w poprzednim poście, nie byłoby takiej

    Źle się domyślasz. Chodzi o E261.

    DK5 to inna sprawa.

  • 38. Data: 2011-06-15 18:02:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Być może.
    > Ale trzeba do nich sięgnąć.
    > Gdybyś napisał po ludzku DK5, tak jak w poprzednim poście, nie byłoby
> [...]

    A to one lecą po Wrocławiu inaczej?

  • 39. Data: 2011-06-15 18:08:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 18:02:24 +0200, w
    <4df8d78f$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A to one lecą po Wrocławiu inaczej?

    E261 inaczej (w TA dalej Gajowicką).
    DK5 już kiedyś pisałem, w skrócie w TA nie ma ostatniego fragmentu, a przebieg
    jest udziwniony.

  • 40. Data: 2011-06-15 19:46:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A to one lecą po Wrocławiu inaczej?

    >E261 inaczej (w TA dalej Gajowicką).
    >DK5 już kiedyś pisałem, w skrócie w TA nie ma ostatniego fragmentu, a
    >przebieg
    >jest udziwniony.

    A jak być powinno?
    Bo co mapa to inna wersja, na google maps DK5 idzie i przez centrum i przez
    most Milenijny.