  • 11. Data: 2019-06-19 11:55:13
    Temat: Re: A4 korki
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, June 19, 2019 at 10:22:34 AM UTC+2, J.F. wrote:
    .
    > -ciagle mi sie wydaje, ze Buzek, ale moze obrazam,

    tez, umowa ze Stalexportem wg https://niewygodne.info.pl/artykul6/02870-Czy-tajne-
    umowy-na-A4-beda-w-koncu-jawne.htm

    "Co ciekawe: minister Skarbu Państwa z tego rządu - Emil Wąsacz - jest dziś
    prezesem... Stalexportu" ;)

  • 12. Data: 2019-06-19 16:35:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    -umowy-na-A4-beda-w-koncu-jawne.htm
    >"Co ciekawe: minister Skarbu Państwa z tego rządu - Emil Wąsacz -

    Ale zauwaz - pierwsza umowe podpisal poprzedni rzad SLD, Buzek
    premierowal dopiero od pazdziernika 97.

    A cala koncepcja musiala byc przygotowana wczesniej.
    Podobnie AW powstala w 1992, choc koncesje dostala w 97 ... i nie wiem
    kiedy dokladnie i od ktorego rzadu.

    Wiec moze Buzka obrazam bezpodstawnie.

    No i Wincetego Pola obrazam - Winietu nazywal sie Marek :-P

    J.

  • 13. Data: 2019-06-19 16:40:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .
    On 2019-06-19 10:19, J.F. wrote:

    >Sam gardłowałem (pewnie w nadziei, że będą darmowe), jakbym mógł się
    >cofnąć w czasie i odszczekać...

    Bo ja wiem ... winietom za nic mowie stanowcze nie ! :-)

    Przy czym jestem w tej komfortowej sytuacji, ze na A4 przy Wroclawiu
    kwestia bramek jest otwarta :-)

    A teraz dzieki googlowi moge te korki ominac.

    J.

  • 14. Data: 2019-06-19 17:10:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-06-2019 o 07:36, Mirek Ptak pisze:

    > Na razie rozwalają jedynie nieużywane bramki na A2.

    A co ma piernik do wiatraka?
    Jarek pisał o asfaltowaniu we Wrocławiu.

  • 15. Data: 2019-06-20 07:01:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-06-19 17:10, Cavallino wrote:

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Jarek pisał o asfaltowaniu we Wrocławiu.

    Przez to, że się ma niedługo skończyć zrozumiałem, że wszystkie bramki
    mają zniknąć a z nimi i korki :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2019-06-20 07:13:31
    Od: p...@g...com

    --Przez to, że się ma niedługo skończyć zrozumiałem, że wszystkie bramki mają zniknąć
    a z nimi i korki :)

    zbyt piekne aby bylo prawdziwe :-)

  • 17. Data: 2019-06-20 09:41:33
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 czerwca 2019 07:36:15 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:
    > Na razie rozwalają jedynie nieużywane bramki na A2.
    > Nowy system nie wiadomo kiedy wejdzie, a i tak z tego co piszą to będzie
    > to działać tak jak teraz ViaAuto, czyli będzie szlaban, przed którym
    > trzeba będzie wyhamować prawie do zera (obym się mylił).
    > Jakby nie mogli wprowadzić tego co jest w SK lub HU...
    Bramki mają jeszcze jedną bardzo ważną funkcję, o której wielu zapomina: regulują
    natężenie ruchu na autostradzie. Widać to zwłaszcza na odcinku Konotopa - Stryków,
    gdzie bramek nie ma i jeździ się zderzak w zderzak. Ja bym ich jednak nie likwidował,
    przynajmniej dopóki nie mamy 3-pasmowych autostrad.
    CTP

  • 18. Data: 2019-06-20 10:15:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-06-2019 o 07:01, Mirek Ptak pisze:

    > Przez to, że się ma niedługo skończyć zrozumiałem, że wszystkie bramki
    > mają zniknąć a z nimi i korki :)

    Nie - chodziło o tenże remont, o którym trąbią od miesiąca, że generuje
    korki na kilka godzin.
    A że za tydzień jadę przez to miejsce na wakacje, a teoretycznie ma już
    go nie być, to jestem żywotnie zainteresowany czy zdążą.

  • 19. Data: 2019-06-23 14:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2019 00:41:33 -0700 (PDT), CTP napisał(a):
> [...]
    > jeździ się zderzak w zderzak. Ja bym ich jednak nie likwidował,
    > przynajmniej dopóki nie mamy 3-pasmowych autostrad.

    A po co take regulacja - postoisz godzine, zeby potem sobie popedzic
    dwie godziny, za oplata ?

    Jak pamietam stara 8-ke, to w piatek po poludniu ruch pod Warszawa byl
    spory ... i co, chcesz im kartki wprowadzic ?
    Dobrze, ze te stara 8-ke przebudowali - to teraz sa juz dwie drogi z
    Warszawy - choc nie zawsze obie pasuja.

    Poza tym na A4 na wjezdzie jest szybko, korki sie tworza na wjezdzie.
    Pedzisz/jedziesz w lekkim tłoku, potem stoisz godzine, potem placisz
    za przyjemnosc, na szczescie niewiele :-)

    Nadzieja tylko w googlu i janosiku.

    J.

  • 20. Data: 2019-06-24 19:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >A że za tydzień jadę przez to miejsce na wakacje, a teoretycznie ma
    >już go nie być, to jestem żywotnie zainteresowany czy zdążą.

    Radio wlasnie podalo, ze dzis wieczorem maja konczyc.
    Wiec masz szanse, nawet jak sie obsunie o dzien.

    Dzis korek tylko 8km (ale z kierunku Katowice).

    J.