    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A4 1.8T turbo lag
    Date: Thu, 19 May 2011 16:05:51 +0100

    On 19/05/2011 15:40, Maciej Browarczyk wrote:

    > Zależy w zasadzie czym wcześniej jeździłeś, jak dieslem z mocnym dołem
    > to takie mogą być odczucia ale ogólnie wielkiego laga w 1.8T nie powinno
    > być.

    Uturbione silniki miałem tylko dwa (Impreza WRX i Impreza GT) i reakcja
    na gaz była natychmiastowa, dieslami poza kilkoma pożyczonymi nie
    jeździłem..

    Lag nie jest jakiś ogromny, wygląda to tak - jazda przy powiedzmy
    3500obr z gazem na 1/3, dociskam do podłogi i przyspiesza niemrawo, po
    ok. sekundzie dopiero kopniak turbiny. Nie dziwiłbym się, gdyby
    występował tylko przy niskich obrotach, ale jest w praktycznie całym
    zakresie. Nie wykluczam spieprzonej mapy, ale wolałbym wyeliminować
    wszystkie inne możliwości zanim zaciągnę go do tunera.

    Przepuszczająca powietrze rura mogła by dać takie objawy? Przyspiesza
    płynnie kiedy już się rozkręci.

    Można wogole skądś pobrać standardowe mapy silnika i wgrać do
    przetestowania, czy takie rzeczy są strojone w fabryce pod konkretny
    egzemplarz?

    Dobrze kojarzę, że w tym audi przepustnica jest elektroniczna?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil