  • Data: 2011-05-06 00:38:25
    Temat: Re: A2 bramki
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-03 16:12:16 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > Bo ja tego bałaganu nie ogarniam. Trochę googlowałem, ale nic
    > konkretnego nie znalazłem

    Bo to jeszcze nie działa, więc nic dziwnego, że nie ma w sieci tabeli opłat.
    Na Węgrzech w zeszłym wieku pod Pestem było tak, że zabłądziłem i
    wjechałem konwojem na płatną autostradę.
    Ponieważ zmierzałem nad Balaton, by obejrzeć Księżyc zasłaniający
    Słońce, a nie pusty Hungaroring - postanowiłem zawrócić czem prędzej.
    Okazało się, że by móc zjechać, trzeba zapłacić PzO (panienka z okienka).
    Zapłaciliśmy i ślimakiem ślicznie przedostaliśmy się na drugą
    stronę autostrady by na południe ruszyć.
    I tu okazało się, jak to tam było proste: ślimak wprowadził nas na
    autostradę tuż za bramkami - zapłaciliśmy na następnym zjeździe...

    --
    Bydlę